EMS15 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hvilke film, syns dere, var den beste filmen i 2009? :] Lenke til kommentar
MPC Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Star Trek er ein av favorittene mine frå i år Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Watchmen og Moon var det første jeg kom på. Star Trek er også sterk. Menn som hater kvinner var en meget positiv overraskelse. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Av de filmene jeg har sett fra i år har jeg gitt to stykker 9/10: Up og District 9 Endret 3. desember 2009 av Cuneax Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Har alltid vansker med å komme på hva jeg har sett uten å høre tittelen, men: 1. Gran Torino 2. Inglorious Basterds 3. A Serious Man Gikk desverre glipp av District 9 på kino. Endret 3. desember 2009 av T.F.T Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Inglourious Basterds og Up var de mest fornøyelige. Antichrist var den mest interessante. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 I starten av neste år kommer jeg nok til å få sett andre filmer som er utvalgt som blant de beste av Oscar-komiteen, akkurat som jeg gjorde i januar og februar i år. Det resulterte jo i flere gode filmopplevelser, så jeg får håpe at det samme gjentar seg Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Inglourious Basterds og Up var de mest fornøyelige. Antichrist var den mest interessante.Helt enig, disse 3 og Thirst var de beste for meg. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Har gitt to 9/10 til 2 filmer fra 2009, Up og The Hangover. Må si det var et mye bedre film år i 2008. Får håpe 2010 blir enda bedre en 2008. Gleder meg sykt til Iron Man 2 vertfall Endret 3. desember 2009 av Cortese Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 For sci-fi fans er det bare et valg som gjelder for i år: Moon. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 1. Star Trek — meget positiv overraskelse, heftig og fengende; aldri trodd jeg skulle si det om Star Trek 2. Inglourious Basterds — Tarantino, 'nuff said 3. Up — mest barnefilm, men fornøyelig nok 4. District 9 — mye gørr og elendighet, men bra gjennomført Nevneverdige ikke ennå sett: The Hangover, Moon, Watchmen Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 2. Inglourious Basterds — Tarantino, 'nuff said Ville du også skrevet "Death Proof — Tarantino, 'nuff said"? Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 For sci-fi fans er det bare et valg som gjelder for i år: Moon. Nja..er vel et par valg til. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Ville du også skrevet "Death Proof — Tarantino, 'nuff said"? Aner ikke, aldri sett. Det at den er på 2. forklarer jo at den anses som bra, men bra på Tarantino-vis, som alltid er ganske spesielt. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Har bare sett 7 filmer fra 2009 og disse har jeg gitt en gjennomsnittkarakter på 6,1. Snittet øker nok når jeg skal se de fleste Oskar-nominerte filmene før mars. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Inglourious Basterds og Up var de mest fornøyelige. Antichrist var den mest interessante.Helt enig, disse 3 og Thirst var de beste for meg. visste ikke at Thirst hadde kommet ut ennå anyway, de beste filmene jeg har sett på kino i 2009 må være Inglorious Basterds og Gran Torino. Kan ikke huske å ha sett så mye på kino i år Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg synes The Wrestler er blant de beste sålangt i år. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg synes The Wrestler er blant de beste sålangt i år. Egentlig en 2008-film da. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg synes The Wrestler er blant de beste sålangt i år. Egentlig en 2008-film da. Tja, hvordan skal en definere grensene? IMDB sier at The Wrestler kom ut 9. Januar 2009 i Latvia, men i desember 2008 som (limited) i USA og Australia. Norsk utgivelse er vel det greieste å forholde seg til. --------------------- Gran Torino kom ut i Norge 2,5 måneder etter i USA, hva er grunnen til at det tar sånn tid? Det vil vel være naturlig å lansere den på samme tid verden over for å begrense piratkopieringen og øke kinosalget. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Tja, hvordan skal en definere grensene? IMDB sier at The Wrestler kom ut 9. Januar 2009 i Latvia, men i desember 2008 som (limited) i USA og Australia. Norsk utgivelse er vel det greieste å forholde seg til. Jeg holder meg alltid til IMDBs årstall. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå