S. Vega Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Funny People Zzzzzzzzz. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Funny People Den var mer kjedelig enn morsom, den hadde noen få gullkorn, men det var det. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 A serious man kan vel betegnes som en sær komedie... Jeg lo mye og godt hvertfall! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Airplane! Er en av de morsomste filmene noensinne laget, den burde ses. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Little Miss Sunshine er artig. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Tusen takk alle sammen, gleder meg til å gå i gang med disse filmene:) Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Funny People Den var mer kjedelig enn morsom, den hadde noen få gullkorn, men det var det. Jeg vil ikke kalle den kjedelig, men kan heller si at den ble for lang. Synes også det var flere enn noen få gullkorn da. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Noen annbefalinger av action komedie filmer? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Ok vet ikke om noen husker meg her, men sist gang jeg var her fikk jeg anbefalt: Lock, Stock and Two Smoking Barrels Gangster No.1 Confession of A Dangerous Mind Choke Lock, Stock and Two Smoking Barrels. Smoking Aces Crooks in Clover Må si at jeg elsket de, er det noen andre lignende filmer Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Snatch., Revolver og RocknRolla. Har ikke sett sistnevnte, men det er vel i omtrent samme gate. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Kis Kiss, Bang Bang Revolver The Boondock Saints Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Noen som har noe å bidra med når det kommer til japansk eller russisk mafia? Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Eastern Promises @Greven: Du vil sikkert like disse og: Shoot em Up Crank 1/2 Four Brothers Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Noen som har noe å bidra med når det kommer til japansk eller russisk mafia? Sett noe av Kitano? 3-4 x jûgatsu Den har noe sær humor, men det får du tåle Endret 1. desember 2009 av Merkwürdichliebe Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Sett noe av Kitano?3-4 x jûgatsu Nei, det har jeg nok ikke. Har han flere filmer som omhandler mafia? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Violent Cop, Sonatine og Brother. Sonatine er min favoritt. Lenke til kommentar
cupocoffee Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Violent Cop, Sonatine og Brother. Sonatine er min favoritt. Støttes. Brother er kanskje den som er mest "accesible", da den har mye engelsk dialog. Blues Harp av Takeshi Kitano er også en god film. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Blues Harp av Takeshi Kitano er også en god film. Det er Takashi Miike (Min favorittregissør). Har faktisk ikke sett Blues Harp enda, men følgende er fantastiske: Shinjuku Triad Society, Fudoh: The New Generation, Rainy Dog, Ley Lines, Dead or Alive: Hanzaisha, Ichi the Killer, Agitator og Deadly Outlaw: Rekka. Lenke til kommentar
cupocoffee Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Æsj! Det der var utilgivelig. Ble vist påvirket av å lese Takeshi Kitano så mange ganger. Takashi Miike selfølgelig! Du må jo se Blues Harp hvis du er fan. Endret 2. desember 2009 av cupocoffee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå