Xanman Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) The Haunted Mansion Beetle Juice Gremlins Endret 4. mars 2009 av GoreGalore Lenke til kommentar
CCola Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Ok, dette er for en kompis, og jeg er jævla dårlig å plutselig finne gode filmer, så jeg siterer hva han sier; kan du finne en BRA film, helst morsom, men trenger ikke å være komedie. Anyone? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Tips til en skikkelig mind-fuck film? Ta'm e guilass Ok, dette er for en kompis, og jeg er jævla dårlig å plutselig finne gode filmer, så jeg siterer hva han sier; kan du finne en BRA film, helst morsom, men trenger ikke å være komedie. Anyone? Bare vis han Lebowski Lenke til kommentar
CCola Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Ja! Den hadde jeg nesten glemt. Tusen takk Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Ok, dette er for en kompis, og jeg er jævla dårlig å plutselig finne gode filmer, så jeg siterer hva han sier; kan du finne en BRA film, helst morsom, men trenger ikke å være komedie. Anyone? One flew Over the Cuckoo's Nest. En veldig god klassisk dramafilm, med en del komedie-elementer i seg. Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Tips til en skikkelig mind-fuck film? Ta'm e guilass Damn, så dyr den skulle være da Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Prøv på play eller amazon.co.uk da, hvis du ikke har. PK er dyrt. Har forresten ikke sett den selv, men en jeg kjenner har omtalt den som verste mindfucken ever. Liksom litt above Lynch, men vet ikke jeg. Don't blame me Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Synes £17.99 er dyrt og jeg ^^ skal skjekke amazon Edit: Yeah... nesten det samme der... Får vente til jeg blir rik ^^ Endret 4. mars 2009 av Wolowitz Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Trenger en god anbefaling nå. Ser filmer i alle sjangre. Ikke veldig voldelige filmer, eller filmer med sterkt seksuelt innhold. Er bare en liten unge så jeg får ikke akkurat se hva jeg vil. http://www.listal.com/list/best-movies-ever-liccentorp Der er Topp-lista mi. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Trenger en god anbefaling nå. Ser filmer i alle sjangre. Ikke veldig voldelige filmer, eller filmer med sterkt seksuelt innhold. Er bare en liten unge så jeg får ikke akkurat se hva jeg vil. http://www.listal.com/list/best-movies-ever-liccentorp Der er Topp-lista mi. Siden Ben-Hur er på 4 plass på lista di vil jeg anbelafe Quo Vadis! Lenke til kommentar
Moff Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Noen som kan anbefale en god skrekkfilm? Kan gjerne være ubehagelig. ubehagelig men bra da! Ikke usmakelig ok, kan godt være usmakelig Endret 4. mars 2009 av Moff Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Noen som kan anbefale en god skrekkfilm? Kan gjerne være ubehagelig. ubehagelig men bra da! Ikke usmakelig REC (ikke like godt håndtverk som resten men skvettefaktoren er på 99%) Silence of the Lambs, Psycho, The Shining Disse er must. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) [intro]jiberish[/intro] Eg vil sjå ein film utan god ending som Cloverfield, på ein måte, bare med tyngre handling og som får deg til å grine. anbefalingar? Endret 4. mars 2009 av Alliha Lenke til kommentar
Moff Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Hvis du ser bort ifra Aliens så har du jo Se7en American Beauty Farvell falkenberg Into the Wild The Departed Gjøkeredet American history x ? Ikke alle her som får deg til å grine, men ganske spekka med handling alle sammen:) Men litt mer usikker hvis du vil ha sience fiction Endret 4. mars 2009 av Moff Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 [intro]jiberish[/intro]Eg vil sjå ein film utan god ending som Cloverfield, på ein måte, bare med tyngre handling og som får deg til å grine. anbefalingar? Requiem For a Dream. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Noen som kan anbefale en god skrekkfilm? Kan gjerne være ubehagelig. ubehagelig men bra da! Ikke usmakelig ok, kan godt være usmakelig Lost Highway djevelsk bra, men kanskje ikke den type horror du er ute etter. À l'intérieur er brukbar. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Trenger en god anbefaling nå. Ser filmer i alle sjangre. Ikke veldig voldelige filmer, eller filmer med sterkt seksuelt innhold. Er bare en liten unge så jeg får ikke akkurat se hva jeg vil. http://www.listal.com/list/best-movies-ever-liccentorp Der er Topp-lista mi. Ringenes Herre, Harry Potter? De likte jeg da jeg var på din alder. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) [intro]jiberish[/intro]Eg vil sjå ein film utan god ending som Cloverfield, på ein måte, bare med tyngre handling og som får deg til å grine. anbefalingar? Svarene til denne kan godt bli lagt i spoiler Jeg vil ikke vite hvordan filmer ender før jeg har sett de. Faen, jeg som gledet meg så til Gjøkeredet Endret 4. mars 2009 av Jonas2k Lenke til kommentar
Moff Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Takk infenso Sorry! SORRY JOnas kan prøve å trøste med at det er ganske stort spekter på hva en ikke god slutt er? <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå