Hrundi V. Bakshi Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Sixteen Candles, Weird Science, The Breakfast Club, Pretty in Pink, Fast Times at Ridgemont High, Can't Buy me Love, Police Academy, Risky Business, Night Shift. Ett par 80 tallere som ikke akkurat er komedie, men er ungdomsfilmer i bunn og grunn (og begge er ganske bra); Red Dawn og All The Right Moves Kommer sikkert på noen senere... Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Breakfast Club, Sixteen Candles, Weird Sience og Stand By Me kan du skjekke ut. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 Hei. Er på jakt etter ungdoms filmer fra 80 tallet. Trenger ikke og være bra filmer. Holder med 6 i snitt på imdb.Tenker på filmer som : Back to the future,Karate kid,Ferris bueller's day off osv. Noen anbefalinger ? Weird Science, Fast Times At Ridgemont High, The Breakfast Club, Say Anything og Revenge of The Nerds. Se også Dazed And Confused, selv om den er satt på 70-tallet. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Siden alle nevner det samme, så gjør jeg det også: Se The Breakfast Club. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Se også Dazed And Confused, selv om den er satt på 70-tallet. Det er en meget god film, men filmen foregår, som du sier, på 70-tallet og er lagd på 90-tallet (93 vel?) - så en ungdomsfilm fra 80-tallet er det jo ikke... Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Vil også anbefale Better off Dead. Endret 11. november 2009 av Cortese Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Takker for svar! Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Gode dokumentarer om Romerriket (spesielt Romerske republikk og keiserriket, begynnelsen er ikke så viktig). Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Se også Dazed And Confused, selv om den er satt på 70-tallet. Det er en meget god film, men filmen foregår, som du sier, på 70-tallet og er lagd på 90-tallet (93 vel?) - så en ungdomsfilm fra 80-tallet er det jo ikke... Det er jo akkurat det jeg sa? Endret 11. november 2009 av GoreGalore Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 ekko? koko? Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Anbefales denne Salinui chueok ? Jeg synes den var veldig bra ihvertfall. Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Trenger en film, noe ala Che part 1, 2 og Motorsykkeldagbøkene! Anyone? :> prøver igjen :< Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Det verkar som om du vil ha fleire filmar om Che Guevara. Har ikkje sett denne, men den verkar lovande: http://en.wikipedia.org/wiki/Fidel_%28film%29 Eller har wikipedia denne lista: http://en.wikipedia.org/wiki/Che_Guevara_i...ulture#In_films Lenke til kommentar
Binders' Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Noen som kan anbefale en sikkelig skrekk film? Jeg har sett en hel haug, men ingen får meg liksom til å hoppe i taket Jeg har prøvd å søkt på google etter hva som regnes som de verste skrekk filmene, å har sett de fleste av de jeg finner på slike lister, men det er liksom ikke sikkelig skummelt, noen er jo nesten morsome... Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Regner med at Cypheron snart kommer og anbefaler [REC] Se de originale japanske Ringu filmene Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Regner med at Cypheron snart kommer og anbefaler [REC] Hehehehehe. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Noen som kan anbefale en sikkelig skrekk film? Jeg har sett en hel haug, men ingen får meg liksom til å hoppe i taket Jeg har prøvd å søkt på google etter hva som regnes som de verste skrekk filmene, å har sett de fleste av de jeg finner på slike lister, men det er liksom ikke sikkelig skummelt, noen er jo nesten morsome... Noen som har noen forslag? Har du lyst å se en film med ekkel stemning, en film med masse gode bø-effekter, eller en grusom skrekkfilm? Å fortell gjerne om skrekkfilmer du har sett før som du har likt godt, blir litt enklere å anbefale da. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 En egentlig ganske skremmende film med uhyggelig stemning (men som ikke er horror med monstre o.l.) er Eden Lake! Anbefales! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Kommer vel ganske tydelig fram at han vil ha en skrekkfilm som skal skremme han skikkelig. Han vil jo hoppe, hehe. Og dermed anbefaler jeg.... [REC] (2007) Glad i deg Mjau. Endret 13. november 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Binders' Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Noen som kan anbefale en sikkelig skrekk film? Jeg har sett en hel haug, men ingen får meg liksom til å hoppe i taket Jeg har prøvd å søkt på google etter hva som regnes som de verste skrekk filmene, å har sett de fleste av de jeg finner på slike lister, men det er liksom ikke sikkelig skummelt, noen er jo nesten morsome... Noen som har noen forslag? Har du lyst å se en film med ekkel stemning, en film med masse gode bø-effekter, eller en grusom skrekkfilm? Å fortell gjerne om skrekkfilmer du har sett før som du har likt godt, blir litt enklere å anbefale da. Alle de tre typer filmene du nevner er bra, liker kanskje best bø-effekter tho Jeg har lett etter en film som virkelig kan skremme meg. Har blitt anbelfalt "Grudge" filmene (Har sett både de japanske og amrikanske versjonene), men de er jo ikke skummle i det hele tatt, de er alt for forutsigbare Jeg har også sett filmer som "The Shining"("Onskapens Hotel"), men jeg synes ikke den var særlig skummel, 3 stk helt alene på et hotel, det kan jo ikke ende i annet enn en gal mann med øks Har jo så klart sett mange flere filmer enn dette, som "One Missed Call", japanesiske versjon, osv. Men kommer ikke på alle i farten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå