Gå til innhold

Anbefalingstråden: Trenger du filmanbefalinger? Spør her!


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei. Er på jakt etter ungdoms filmer fra 80 tallet. Trenger ikke og være bra filmer. Holder med 6 i snitt på imdb.

Tenker på filmer som : Back to the future,Karate kid,Ferris bueller's day off osv.

 

Noen anbefalinger ? :)

Weird Science, Fast Times At Ridgemont High, The Breakfast Club, Say Anything og Revenge of The Nerds. Se også Dazed And Confused, selv om den er satt på 70-tallet.

Lenke til kommentar
Se også Dazed And Confused, selv om den er satt på 70-tallet.

 

Det er en meget god film, men filmen foregår, som du sier, på 70-tallet og er lagd på 90-tallet (93 vel?) - så en ungdomsfilm fra 80-tallet er det jo ikke... :p

Det er jo akkurat det jeg sa?

Endret av GoreGalore
Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale en sikkelig skrekk film? Jeg har sett en hel haug, men ingen får meg liksom til å hoppe i taket :dontgetit:

 

Jeg har prøvd å søkt på google etter hva som regnes som de verste skrekk filmene, å har sett de fleste av de jeg finner på slike lister, men det er liksom ikke sikkelig skummelt, noen er jo nesten morsome...

 

Noen som har noen forslag?

Lenke til kommentar
Noen som kan anbefale en sikkelig skrekk film? Jeg har sett en hel haug, men ingen får meg liksom til å hoppe i taket :dontgetit:

 

Jeg har prøvd å søkt på google etter hva som regnes som de verste skrekk filmene, å har sett de fleste av de jeg finner på slike lister, men det er liksom ikke sikkelig skummelt, noen er jo nesten morsome...

 

Noen som har noen forslag?

 

Har du lyst å se en film med ekkel stemning, en film med masse gode bø-effekter, eller en grusom skrekkfilm?

 

Å fortell gjerne om skrekkfilmer du har sett før som du har likt godt, blir litt enklere å anbefale da.

Lenke til kommentar
Noen som kan anbefale en sikkelig skrekk film? Jeg har sett en hel haug, men ingen får meg liksom til å hoppe i taket :dontgetit:

 

Jeg har prøvd å søkt på google etter hva som regnes som de verste skrekk filmene, å har sett de fleste av de jeg finner på slike lister, men det er liksom ikke sikkelig skummelt, noen er jo nesten morsome...

 

Noen som har noen forslag?

 

Har du lyst å se en film med ekkel stemning, en film med masse gode bø-effekter, eller en grusom skrekkfilm?

 

Å fortell gjerne om skrekkfilmer du har sett før som du har likt godt, blir litt enklere å anbefale da.

 

Alle de tre typer filmene du nevner er bra, liker kanskje best bø-effekter tho :) Jeg har lett etter en film som virkelig kan skremme meg. Har blitt anbelfalt "Grudge" filmene (Har sett både de japanske og amrikanske versjonene), men de er jo ikke skummle i det hele tatt, de er alt for forutsigbare :thumbdown: Jeg har også sett filmer som "The Shining"("Onskapens Hotel"), men jeg synes ikke den var særlig skummel, 3 stk helt alene på et hotel, det kan jo ikke ende i annet enn en gal mann med øks :p Har jo så klart sett mange flere filmer enn dette, som "One Missed Call", japanesiske versjon, osv. Men kommer ikke på alle i farten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...