Alliha Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Hormonella, sjå smokin' aces. veldig god action-film som ein kan le gjennom edit: såg kva du hadde satt som eksempel nå kjem desverre ikkje på noko akkurat nå Endret 8. november 2009 av Alliha Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 hehe , har sett con air. Eneste jeg ikke har sett er The Delta Force, men stiller meg litt skeptisk til den hehe Har du sett Turbulence? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 hmm har ikke sett Turbulence nei, får skjekke ut den og Delta force da takk for svar Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Die Hard 2 handler jo litt om flykapring. Det er i hvert fall en del av plotet. Angående helsprøe komedier: Kung Pow: Enter the Fist. Dette er en film som er så absurd og meningsløs at den faktisk blir morsom:P Lenke til kommentar
Atatar Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Noen som kan anbefale inspirerende filmer? Elsker å la meg påvirke positivt av filmkarakterer. For eksempel fikk Rocky-filmene meg til å gå ned 24 kg, mens Transporter fikk meg til å rydde rommet skikkelig bra;P Noen som har fått lignende giv av filmer? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Se 'Raging Bull' hvis du vil gå opp noen kilo igjen. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Noen som kan anbefale inspirerende filmer? Elsker å la meg påvirke positivt av filmkarakterer. For eksempel fikk Rocky-filmene meg til å gå ned 24 kg, mens Transporter fikk meg til å rydde rommet skikkelig bra;P Noen som har fått lignende giv av filmer? American Psycho Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Office Space (1999) Lenke til kommentar
Atatar Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Takk for svar, får vel sette opp en liste over films to see Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg trenger filmer som ligner på Big Trouble in Little China. Skikkelig 70/80-talls tullefilmer med kampsport, cheesy action, humor og dårlige one-linere. Tips? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) American Ninja (1985) burde vel passe til din beskrivelse Edit: The Cannon Group har nok mange slike filmer du leter etter Endret 9. november 2009 av Jonas2k Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg trenger filmer som ligner på Big Trouble in Little China. Skikkelig 70/80-talls tullefilmer med kampsport, cheesy action, humor og dårlige one-linere. Tips? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg trenger filmer som ligner på Big Trouble in Little China. Skikkelig 70/80-talls tullefilmer med kampsport, cheesy action, humor og dårlige one-linere. Tips? John Carpenter's They Live! Kampsport, flott action, humor og knalle one-linere. Cypherons yndlingsregissør, Godrey Ho, blir kanskje litt i overkant cheesy for deg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Har ikke sett filmen, bare kom til å tenke på det klippet når jeg så Olums post. Close-upen av når de slår hverandre i ansiktet er helt sinnsykt morsomt. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Bare å kjøre på. Mye fantastisk morsom Godfrey Ho-film. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Noen som kan hjelpe meg å velge film mens jeg lager meg middag? Fast Times At Ridgemont High Observe And Report (500) Days Of Summer I Love You Man Igby Goes Down A Scanner Darkly Annie Hall Fired Up Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 Fast Times! Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Trenger en film, noe ala Che part 1, 2 og Motorsykkeldagbøkene! Anyone? :> Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Anbefales denne Salinui chueok ? Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hei. Er på jakt etter ungdoms filmer fra 80 tallet. Trenger ikke og være bra filmer. Holder med 6 i snitt på imdb. Tenker på filmer som : Back to the future,Karate kid,Ferris bueller's day off osv. Noen anbefalinger ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå