Olum Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Han sa helst ikke gamle filmer Men de jeg har sett som du nevner, vil jeg også anbefale. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 No shit Sherlock Jr. Jeg vil også i samme slengen anbefale mesterverket Ironi er en liten rød bil som kan kjøre veldig fort Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hehe, drøyt å ikke ta den der. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Har bestemt meg for å utvide filmhorisonten min litt ved å begynne å se noen S/H-filmer. Har dere noen tips til en som har sett veldig lite av denne typen film? Hva jeg burde starte med å se etc.. Selv sliter jeg også veldig på denne fronten. Blir generelt svært skeptisk på filmer eldre enn 1960, men her er unntakene: -North by Northwest (1959) - Farger -Rio Bravo (1959) - Farger -Witness for the Prosecution (1957) -12 Angry Men (1957) -Rear Window (1954) - Farger -Seven Samurai (1954) -The Maltese Falcon (1941) -The Big Sleep (1946) -Dracula (1931) Endret 7. november 2009 av Venetar Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Har lyst å se en spennende fly-kapringsfilm, noen som har noen anbefalinger? Endret 8. november 2009 av Cryflopp Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Flight 93 og United 93. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Har lyst å se en spennende fly-kapringsfilm, noen som har noen anbefalinger? Executive Decision Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Har sett dem begge, har du andre gode på lager? Kan forsåvidt nevne at jeg har sett Air force one, Executive Decision og Passenger 57. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 The Delta Force Hvis du ikke ser den, så kommer Chuck og tar deg Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Har lyst å se en spennende fly-kapringsfilm, noen som har noen anbefalinger? Con Air? :!: Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 hehe , har sett con air. Eneste jeg ikke har sett er The Delta Force, men stiller meg litt skeptisk til den hehe Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hey:D Noen som har noen anbefalinger om "helsprø komedie" filmer slik som "Airplanes", "Hot shot" "Top secret" og "Mannen med den nakne pistol"? Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Det er ikke noe å være skeptisk til. Sant, jeg har mange nostalgiske minner fra denne filmen, men det er en severdig film alikevel - så lenge du vet hva du går til. Det er en 80 talls Chuck Norris actionfilm lagd av Menahem Golan, og oppfattes av mange som propaganda... men selve flykapringsscenariet er godt utført og realistisk. Og for filmsnobbene som er redd for hva det vil gjøre med ryktene sine hvis de ser denne filmen, så spiller Hanna Schygulla faktisk en av hovedrollene som flyvertinne... Edit; og en annen "festlig" ting er at hovedterroristen som skal være araber spilles av ingen andre enn... Robert Forster Endret 8. november 2009 av Hrundi V. Bakshi Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hey:D Noen som har noen anbefalinger om "helsprø komedie" filmer slik som "Airplanes", "Hot shot" "Top secret" og "Mannen med den nakne pistol"? Monty Python er jo gudene innen den sjangeren. Du har sikkert sett de, men Life of Brian og The Holy Grail er vel noen av de artigste filmene jeg noen sinne har sett Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Mel Brooks har også mye bra. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Monty Python er jo gudene innen den sjangeren. Du har sikkert sett de, men Life of Brian og The Holy Grail er vel noen av de artigste filmene jeg noen sinne har sett skal sjekke de ut;) Men har noen noen filmer som ikke er ifra monty pyton? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Alle Scary Movie-filmene? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 nhe liker ikke dn serien med filmer:P Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Dracula, dead and loving it Alle Politiskolen filmene Robin Hood: Men In Tights Dette er alle veldig tullete filmer. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 kan sjekke de ut:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå