Grand Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hei, trenger hjelp til å finne en skikkelig guttefilm, ninja inspirert med katanar, nunchucks osv. Noen som kan anbefale meg en bra? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Match Point (2005) mener jeg og huske var rimelig bra. Støttes. Er man i tvil så bør det enkle faktum at Scarlett Johansson er med overtale deg. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Scarlett OG Penelope Cruz kan overtale deg i Vicky Christina Barcelona. Endret 29. oktober 2009 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Sant, men hvis man ofrer Cruz får man fremdeles Scarlett og en bedre story. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Trenger anbefalinger på gode WW1-filmer, gjerne fra skyttergravene. Ønsker også filmer i samme gate som Big Trouble in Little China. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Trenger anbefalinger på gode WW1-filmer, gjerne fra skyttergravene. The Lost Battalion A Very Long Engagement Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 The Lost BattalionA Very Long Engagement Notert Paths of Glory Jeg har sett den. Det var derfor jeg spurte etter flere lignende filmer Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Siden det er halloween, er det tid for skrekkfilmer. Noen som har noen skrekkfilmer å anbefale? ^^ Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 The Evil Dead REC Texas Chainsaw Massacre The Shining Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Eventuelt Halloween? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Trick r' treat Om du liker dum humor kan du jo skjekke ut Stan Helsing. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Nettop sett ferdig Chuck Season 1 og 2. Likte denne serien veldig godt, og klarer ikke vente til season 3. Noen som kan komme med forslag til hva jeg kan se? Har sett: Alle sesongene av; Friends, Heroes, Chuck, Two and a half men, King of Queens, Prison Break, One Three Hill.. Og noen andre. Likte best Heroes, Two and a half men og Chuck spesielt! Edit: Fint om du kunne sent en melding for jeg leser ikke så ofte på svarte poster Endret 31. oktober 2009 av EMS15 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Dexter, How I met your Mother, Family Guy, The Office (US eller UK), Dexter. Har Coen Brødrene noen andre sorte komedier som The Big Lebowski og Burn After Reading? A Serious Man som snart kommer skal jeg vertfall se Ellers har jeg tenkt og se The Man Who Wasn't There Fra før har jeg sett: O Brother Where Art Thou? Burn After Reading The Big Lebowski No Country For Old Men Fargo Endret 31. oktober 2009 av Cortese Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Trenger noen film anbefalinger for dagen, akkurat kjøpt meg noen ekstra TB å fylle opp Action, drama, skrekk, bare kast deres beste filmer på meg så skal jeg se hva jeg vil ha Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Noen par filmer: Pulp Fiction Rocky Shoot' Em Up Crank 1 & 2 Watchmen Den Siste Revejakta Rambo Rambo IV Commando Eyes Wide Shut Full Metal Jacket The Shining Orphan The Orphanage Reservoir Dogs The Big Lebowski Fargo Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Trenger noen film anbefalinger for dagen, akkurat kjøpt meg noen ekstra TB å fylle opp Action, drama, skrekk, bare kast deres beste filmer på meg så skal jeg se hva jeg vil ha Drama: The Elephant Man Requiem for a dream Raging Bull 12 Angry Men Skrekk: The Shining Eraserhead [rec] The Evil Dead (liker du denne så ser du Evil Dead 2 og Army of Darkness, samme greiene bare morsomt) The Mist The Texas Chainsaw Massacre Gremlins (+ litt humor) Silence of the Lambs Psycho Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Takker, har de fleste allerede, men var 2 jeg ikke hadde Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Takker, har de fleste allerede, men var 2 jeg ikke hadde http://www.imdb.com/chart/top Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Noen som vet om noen feelgood/komedier på Blu-Ray som det samtidig er litt lydtrøkk og surround lyd i som jeg kan se med dama? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå