Smurfn Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 det hele begynte for noen timer siden internett sluttet å virke men var ganske sikker på at det router som trengte en restart eller no, testet med laptopen senere og viste seg at jeg kom på internett helt fint med den. kommer innpå routern med pcen, (http://192.168.1.1) forandra ip osv men ingeting skjer. står at alt skal være ok. Etterhvert skulle jeg innpå en av harddiskene mine som ikke lar seg gjøre, (4 harddisker, samme greia på alle) Windows cannot find 'RECYCLER\S-2-2-77-100017659-......... .com' make you typed the name correctly, and then try again. To search for a file, click the start button, and then click search. Alreit wtf tenker jeg. må væra no kjipt virus på g. kjører NOD32 scan inkludert Hijackthis for og se etter ulumskheter, nod32 finner et par trusler men fjerner de. samme problemet. jaja, reinstallerte windows og nå sitter jeg her med akkuratt samme problemene! Hvis jeg trykker høyre klikk på harddisken og velger Open så sier den Access denied, men! jeg kommer in på harddisken(e) hvis jeg velger høyre klikk>Explore! :> Nytt hk, cpu, ram og PSU ble kjøpt for noen knappe uker siden ingen problemer helt til nå. Asus P5N-D SLI - Intel Core 2 Quad Q9300 - 2x Nvidia 8800GTS 320MB SLI Power - 4GB DDR2 6400 - Corsair TX 750W - win xp 32bit Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Forresten, før jeg reinstallerte windows ble ikke internet fullt borte :S Steam logget seg på, mens msn messenger ikke fikk logget seg på... Xfire fikk også logget seg på, men når jeg trykket log av også log på igjen funket det ikke, bare på windows starutp<.< disse jeg la merke til men kom ikke in på internet i firefox.. Endret 1. februar 2009 av Smurfn Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 "Access is Denied" error message when you try to open a folder http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;en-us;810881 Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Skal teste det når jeg kommer hjem, men forklarer ikke hvorfor internetten er fucked. :S Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) ok, har prøvd det opplegget nå, virket ikke! bilde av "feil" : Recycler erroren kommer på hvilken som helst av harddiskene hvis jeg bare skal dobbelt klikke innpå de, men kommer in på dem hvis jeg tar høyreklikk>explore som jeg har sagt lengere oppe f Endret 2. februar 2009 av Smurfn Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) fikk fikset problemet med og komme in på harddiskene ved og slette autorun.inf inne på systemdisk root ved hjelp av brodern, mangler bare internet... skal teste nyeste chip set drivere nå EDIT: nye chip set drivere hjalp ikke Endret 2. februar 2009 av Smurfn Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 fikk fikset problemet med og komme in på harddiskene ved og slette autorun.inf inne på systemdisk root ved hjelp av brodern, mangler bare internet... skal teste nyeste chip set drivere nå EDIT: nye chip set drivere hjalp ikke Standar gateway er lik vist du tar IPconfig på den bærbare du kommer på nett med og maskinen du ikke får nett med?`Og hvordan ser IP adressene ut? Vist de er veldig forskjellige kan det bety at det ikke er routeren du får IP adresse fra men foreksempel at maskinen deler ut en selv, som gjør at du ikke vil komme på nett. Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Viser seg at det var noe dodgy virus, som flyttet seg fra de andre diskene mine til systemdisken etter at jeg reinstallerte windows igjen. takk for hjelp Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 For folk som har problemer med harddisk feilen som TS har visst dere, er svaret her: http://www.softpedia.com/progDownload/Auto...load-85585.html Programmet fjerner filer som 'autorun.inf' som er ett slags malware som er lagd for å lage pur faenskap. Dette hjalp meg med EN gang, tok ikke 10 sekunder engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå