Tazic Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Om man bytter realmlist trenger man jo uansett en US konto. Jupp, skrev det jeg og, bare litt lenger oppe. ja men kan jeg bare kjøpe US account via nettet? Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 ja men kan jeg bare kjøpe US account via nettet? Du kan vel gjøre det og, men for å starte en ny må du få tak i US cd-key. Lenke til kommentar
Tazic Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 ja men kan jeg bare kjøpe US account via nettet? Du kan vel gjøre det og, men for å starte en ny må du få tak i US cd-key. fikk nettop vite at jeg må bo i US land for å kunne spille på US server -.- Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg synes ikke en eplekjekk fyr som kan trykke på knapper riktig kan være så arrogant å ta penger for filmene sine uansett, jeg. Mest usympatiske e-kjendisen ever. This. Pat/Maydie/Laintime/Hulksmash (sikkert flere også som jeg har glemt) over Swifty any day. Glemte Hoodrych! Samt shamanen han spilte med, husker dog ikke navnet (begge hadde alt for mange raser til å huske korrekt navn på begge) Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 ja men kan jeg bare kjøpe US account via nettet? Du kan vel gjøre det og, men for å starte en ny må du få tak i US cd-key. fikk nettop vite at jeg må bo i US land for å kunne spille på US server -.- Er dette noe du vil gjøre bare for å spille med Swifty eller? hørest litt kjedeli ut vist du må lvle helt på nytt.. Lenke til kommentar
Tazic Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 ja men kan jeg bare kjøpe US account via nettet? Du kan vel gjøre det og, men for å starte en ny må du få tak i US cd-key. fikk nettop vite at jeg må bo i US land for å kunne spille på US server -.- Er dette noe du vil gjøre bare for å spille med Swifty eller? hørest litt kjedeli ut vist du må lvle helt på nytt.. Både ja og nei men liker best å være på EU server (eneste grunn jeg vil joine US er for at en dag så skal jeg slå han i Duel 1 Dag!) Lenke til kommentar
Tazic Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Å kalle seg Leet i WoW er som å kalle en ape med skrivemaskin for forfatter. Men for å svare på frågan. Er ikke helt sikker at det går å endre realmlisten og få opp US server, forsøkte dette en gang men fikk ikke opp serverlisten uansett hva jeg forsøkte. Du kan derimot laste ned US klienten fra US siden og lage en konto der. Har bytta til US realmlist flere ganger og det har virka helt fint. Har ikke prøvd nylig da, om de skulle ha funnet på noe tull. Mener du her at du har både US og EU account? eller brukte du en? Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ja jeg er heldig å vere på samme server som mange gode spillere:p Slik som Zeuzo vist noen hugser han:p Var faktisk på BBC news og. Solgte accounten sin for 70 000 kr Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Mener du her at du har både US og EU account? eller brukte du en? Brukte en jeg kjenner sin US account. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) BTW dere som synes Swifty er eplekjett eller samma faen: han har bare 4 fingre på venstrehånda hvet ikke hvilken finger han har mista men den det er hard og spille med 4 fingre ja :-/ edit: fant ny video av han http://www.warcraftmovies.com/stream.php?i...ced309c9695304c Endret 2. februar 2009 av Submit Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 BTW dere som synes Swifty er eplekjett eller samma faen: han har bare 4 fingre på venstrehånda hvet ikke hvilken finger han har mista men den det er hard og spille med 4 fingre ja :-/ edit: fant ny video av han http://www.warcraftmovies.com/stream.php?i...ced309c9695304c Hah.. Det er ganske bra å spille slik da:p Med Keybindings på alt trenger du alle fingrene:o! Lenke til kommentar
Tazic Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 BTW dere som synes Swifty er eplekjett eller samma faen: han har bare 4 fingre på venstrehånda hvet ikke hvilken finger han har mista men den det er hard og spille med 4 fingre ja :-/ edit: fant ny video av han http://www.warcraftmovies.com/stream.php?i...ced309c9695304c nice Lenke til kommentar
Hel Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 BTW dere som synes Swifty er eplekjett eller samma faen: han har bare 4 fingre på venstrehånda hvet ikke hvilken finger han har mista men den det er hard og spille med 4 fingre ja :-/ edit: fant ny video av han http://www.warcraftmovies.com/stream.php?i...ced309c9695304c Bryr meg ikke om han er eplekjekk. Filmene er underholdende. Svært få klarer å lage filmer som er verd å se. Jeg har i alle fall gått lei arenafilmer for lenge siden. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 BTW dere som synes Swifty er eplekjett eller samma faen: han har bare 4 fingre på venstrehånda hvet ikke hvilken finger han har mista men den det er hard og spille med 4 fingre ja :-/ edit: fant ny video av han http://www.warcraftmovies.com/stream.php?i...ced309c9695304c Gjesp Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Indeed. Ratingen er 2 for en grunn. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Swifty er sjuk! http://www.youtube.com/watch?v=KsytDcZQ9XY...feature=related Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) den første filmen hans var ... Sinnsyk. Det var stort å være fury warrior da, duellene var mot folk som kunne spille (la oss se bort ifra den stakkars magen, ble litt overrumplet av polymorph immunity). TBC filmen hans, tragisk. Det at man måtte betale for den var en ting (den kom jo fort opp på filefront... )men det var bare for dårlig innhold, selvgod. Magen han duellerte var andrevalget. Den første magen som ble suggest'a i threaden var antagelig darkspears beste, det eneste kravet han hadde til swifty før duellene var at uansett utfall, skulle det med i filmen, noe som ble godtatt. Desverre holdt ikke swifty løftet sitt etter å ha tapt 11-0, så han fant en middelmådig pompyro mage som holdt en mye lavere standard. La oss heller ikke glemme "darkspears beste paladin" som syns det er en god ide å begynne å heale på 20% uten bubble, (fakecast no?) Etter dette kom flere dritt filmer, IWT3 var ekstremt dårlig, "Gank crew"? herregud. Og selv om ITW3 var dårlig, klarte han fortsatt å toppe dette senere. Summerer opp ITW3 ganske fint. La oss huske han for IWT1, den var drittbra. Endret 5. februar 2009 av Be__bad Lenke til kommentar
frisyre Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 "Dueller mot de beste spillerne på serveren". Haha Magen polymorpha 7 ganger, dead. Og 2 frost nova da. Ja jøss sannsynligvis den beste. Artig filmer, men not impressed Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Er vel allerede kommentert at magen som var den beste slo han elleve ganger på rad så han fant en random og la til i filmen istedenfor. Les før du poster. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Maydie utnyttet vel en bug? I alle fall i sin første film. Swifty er en merkelig jævel, men skilla er han :-) Uansett, Galedia dasker alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå