Tazic Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Er det noen her på dette forumet som vet hvor Swifty er hen? har aldri sett han på Darkspear og finner han ikke på eu.wowarmory heller Vil ha duel! Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Er mulig at han har slutta og, er jo ganske lenge siden han var på sitt beste? Lenke til kommentar
Tazic Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Er mulig at han har slutta og, er jo ganske lenge siden han var på sitt beste? Han var mitt store idol og når som jeg endeligt er klar for å duelere med han se er han Borte?!! Lenke til kommentar
Tazic Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Er mulig at han har slutta og, er jo ganske lenge siden han var på sitt beste? Nei eg fant han nettop http://us.wowarmory.com/character-sheet.xm...ar&n=Swifty US og det er ingen måte å kunne spille mot han ... EDIT: Fins det noen som helst muliget for å kunne komme på US servere? Endret 1. februar 2009 av Tazic Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 EDIT: Fins det noen som helst muliget for å kunne komme på US servere? Endre alt på realmlisten din til US for så å starte en US account. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) nvm. leste feil. Endret 2. februar 2009 av Bjohansen Lenke til kommentar
Tazic Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 EDIT: Fins det noen som helst muliget for å kunne komme på US servere? Endre alt på realmlisten din til US for så å starte en US account. Ja koss kan jeg få en US account da? er det muligt at jeg må kjøpe nytt spill for å kunne det? Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Burde jeg har vist hvem dette er hvis jeg har spilt wow siden EU release? Lenke til kommentar
Hel Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Burde jeg har vist hvem dette er hvis jeg har spilt wow siden EU release? Ja, Swifty er en av de store. Han har laget flere gode filmer (sjekk warcraftmovies) hvor fokuset er 1v1 eller 1vN med bruk av uvanlige triks (incombat charge før WotLK, immunitet mot incapacitate effekter osv). Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Okei, kanskje jeg skal sjekke ut noen av filmene hans da Lenke til kommentar
Tazic Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Okei, kanskje jeg skal sjekke ut noen av filmene hans da da må du se disse http://video.google.com/videoplay?docid=-5278800744934151477 Første filmen http://files.filefront.com/iwt2rwmv/;9479336;/fileinfo.html andre filmen Del 1 av 3en http://files.filefront.com/i3+part+1+of+2w...;/fileinfo.html Del 2 http://files.filefront.com/iwt3+part+2+of+...;/fileinfo.html vil anbefalle at du ser dem Endret 2. februar 2009 av Tazic Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg synes ikke en eplekjekk fyr som kan trykke på knapper riktig kan være så arrogant å ta penger for filmene sine uansett, jeg. Mest usympatiske e-kjendisen ever. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ble heller ikke akkurat imponert over at han kunne slå alle classes i duel, sett det før liksom Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg synes ikke en eplekjekk fyr som kan trykke på knapper riktig kan være så arrogant å ta penger for filmene sine uansett, jeg. Mest usympatiske e-kjendisen ever. This. Pat/Maydie/Laintime/Hulksmash (sikkert flere også som jeg har glemt) over Swifty any day. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Likte alltid Swifty sine filmer, men mistet all respekt etter han startet kreve penger for sine filmer. Samme med sine siste filmer. Swiftyjizz? wtf. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Å kalle seg Leet i WoW er som å kalle en ape med skrivemaskin for forfatter. Men for å svare på frågan. Er ikke helt sikker at det går å endre realmlisten og få opp US server, forsøkte dette en gang men fikk ikke opp serverlisten uansett hva jeg forsøkte. Du kan derimot laste ned US klienten fra US siden og lage en konto der. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Swifty har vell en del explorer og bug exploit i filmene sine:p Og er jo en god warrior:p Pat såg jeg bare på fordi det var sykt å se på hvor mye han eide med alle de buffsa:p Viser ikke akuratt skills i filmene sine. Tviler ikke på at han har skills men kult å se at noen lager slike filmer som bare viser det ultimate av classen sin. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Å kalle seg Leet i WoW er som å kalle en ape med skrivemaskin for forfatter. Men for å svare på frågan. Er ikke helt sikker at det går å endre realmlisten og få opp US server, forsøkte dette en gang men fikk ikke opp serverlisten uansett hva jeg forsøkte. Du kan derimot laste ned US klienten fra US siden og lage en konto der. Har bytta til US realmlist flere ganger og det har virka helt fint. Har ikke prøvd nylig da, om de skulle ha funnet på noe tull. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Om man bytter realmlist trenger man jo uansett en US konto. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Om man bytter realmlist trenger man jo uansett en US konto. Jupp, skrev det jeg og, bare litt lenger oppe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå