Onkel Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Har lenge hatt lyst på en TFT/LCD flatskjerm, og lurer på hvor billig det er mulig å få en søttentommer med ok kvalitet. Kvalitet: har ikke lyst å droppe så langt under CRT-nivå, men ellers har jeg ikke skyhøye krav. Skarp oppløsning/tekst, klare farger med stor fargedybde (men samtidig "myke" og naturlige), og fri for flimmer er målene. Har også lyst til å kunne se på film på den, så en grei oppdateringshastighet er også fint. Pris: her ligger utfordringen: gjerrig er jeg. 4500 er taket, men får jeg en til 3500 er jo det glimrende. Og det skal være inkl. moms, frakt, toll, veiavgift og hva som ellers måtte dukke opp. Vil bare betale for bildekvalitet og størrelse. Dikkedarer som innebygd høyttaler, DVI-inngang eller USB'er er fullstendig uinteressant. Her ser faktisk Hansol H711 grei ut. Noen som har erfaringer med denne skjermen? Enn oppfølgeren, 750-ettellerannet, som er samme skjermen bare med høyttaler så vidt jeg forstår? Eller vet noen om noen alternativer i samme gata, men hvor jeg får mer for pengene? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 http://www.vsdata.no/product.asp?id=8ALU1O...1IFI1S&sku=Q17S synes selv det er dyrt for lcd, spesielt 17" og oppover. har den billigste 15" fra hyundai (lcd-L50A) og er veldig fornøyd. knivskarpt bilde, bra video og bra til spill aldri mer vondt i øya (som er den største + synes jeg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå