Dotten Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Å hui som det smeller fra loft til kjeller. Jupp, har en tendens til det i krig. Spesielt når den involverer 30 meter høye roboter i et filmeventyr Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Teaseren funker ikke. :'( Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg har en store interesse for film, og spesielt actionfilm med masse spesialeffekter og sånt. Transformers 1 var en perfekt film for meg. Gleder meg som et barn til denne! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Sjekk ut resten av filmene til Michael Bay .. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Sjekk ut resten av filmene til Michael Bay .. "Filmer" eller eksplosjonsoppvisninger? Lenke til kommentar
athorb Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 "Posting" eller trolling? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg er uten tvil Optimist Prime når det kommer til denne oppfølgeren, selv om den selvfølgelig vil lure mange Negatrons ut av sin hule. "Negatron must be stopped, no matter the cost" Så nesten ut som om det var insecticons med i den traileren der. Blir ekkelt i så fall, hater småkryp. Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 En film er da en film selv om det er eksplosjoner i den. Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Er dere ikke redde for å skape alt for høye forhåpninger med all infoen dere plukker frem? Jeg nekter å se mer enn en trailer til denne, og håper å bli like positivt overasket som da jeg så Transformers 1. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Nah, jeg liker å bygge opp forventningene. Det blir bare ekstra deilig om de innfris. I tillegg er jeg glad i å få med meg produksjonen for å vite mye av hva som skjer "mellom linjene". Hypen er del av opplevelsen, på den måten blir filmen mer enn bare 2 1/2 time. Selvfølgelig kan man bli skuffet, men det er nå en risiko man må ta. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Samme Extended Trailer, i litt bedre kvalitet (gå inn på direktelinken for å se klippet i "HD"): Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Er jo en teaer-trailer kun med moneyshots. De viser ikke engang Devastator... På mandag kommer HD-versjonen, med masse herlige Baysplosions Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Det virker som det er Devistator når han transformeres på 1:04. Se på størrelsen, det er biler rundt han, det er tydelig en svær jævel. Endret 14. februar 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
Simen Løkken Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Den første filmen er for meg den ultimate kino-opplevelsen! Har ikke vært så stor i øya siden muttern overrasket meg med prima plasser til premieren på Jurassic Park. Herrejesus det var moro.. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 http://www.comingsoon.net/imageGallery/Transformers_2009 Bilder av lekene. Som j.. ehh ungene skal få. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Håper filmen benytter makt striden mellom Starscream og Megatron! Husker disse øyeblikkene best fra min barndom. Alltid digget Starscream. Han og Soundwave. Husker og at Soundwave hadde en viktig rollen til dette. Du viste aldri sikkelig hvor han stod. Av og til hjalp han Starscream,, og andre ganger fungerte han som spion til Megatron for å ødelegge for han. Men men....de har sakt at Soundwave vil ikke dukke opp...håper det er bare tull.... Endret 16. februar 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Soundwave er med, ifølge manusforfatter Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Soundwave er med, ifølge manusforfatter OMG! Seriøst!!!!!!!?????? Nå fikk jeg en tåre i øyene.....ooooohhh barndoms minner kommer fossende inn! Wooohoo!!! Nå skal jeg holde meg vekke fra alt informasjon om filmen, jeg vil ble overrasket når jeg først ser han! Endret 16. februar 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Dette blir rååååått! Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Som jeg gleder meg, så ikke Transformers før i Januar, så vet nå vet jeg hva jeg gikk glipp av. Tror det kommer til å bli en storslått film for min del. Er enig det at det kan bli litt store forventninger, men må nok se alle trailere uansett. Vet ikke ikke hva jeg skal gjøre for å trekke ut tiden, men tror eneren kommer til å bli sett et titalls ganger fram mot sommeren. Edit: i følge IMDB er 26. juni årets dag! Endret 16. februar 2009 av X91_Al_CaponeX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå