Snurreleif Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Fint å ha Bay når man har sett for mange Drama filmer i en periode. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ved første øyekast kjenner jeg igjen Rock, Armageddon og Bad Boys II. Mistenker at The Island også har klipp representert, men den har jeg ikke sett. Armageddon var det jeg lette etter. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg kapitulerer - Bays siste ser helt fantastisk ut... Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er det ikke greit å vite hva du får da? greit med tanketomme popcornfilmer iblandt.. Går fint an å nyte både Bay og smalere kunstfilmer uten å være idiot:) Gleder meg til å se store eksplosjoner jeg (aaaaaldri sett før).hehe Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg har ikke noen problemer med Bay i seg selv, liker både The Rock, og Bad Boys 1 og 2, men Transformers gjorde det bare ikke for meg Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kynikere, Shia-hatere og alle andre er selvfølgelig også velkommen, det skulle bare mangle. Ja, for man må jo være kynisk hvis man ikke liker Transformers, ikke sant? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Nei, man kan godt være andre Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg kapitulerer - Bays siste ser helt fantastisk ut... Noen som er misunnelige her? Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Transformers er jo et mesterverk. Er det noe jeg vil vise frem til venner på bluray så er det transformers. Og det samme skjer nokk med denne. Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Transformers er jo et mesterverk. Er det noe jeg vil vise frem til venner på bluray så er det transformers. Og det samme skjer nokk med denne. Kunne ikke vært mer enig Hvis det er en film jeg skal vise frem til venner på TV og anlegget så er det Transformers! Jeg synes forøvrig at både The Rock, Bad Boys 1 & 2, Pearl Harbour, The Island og Transformers er alle konge filmer! Så hvis det fortsetter sånn blir det bra EDIT: La til noen filmer Mvh Olav B, G Endret 2. februar 2009 av olavgulb Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Bad Boys-filmene var ikke helt i min gate, men Bay har gjort det bra ellers Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 For meg så var Bad Boys helt grei, mens Bad Boys 2 var myye bedre! Men som sagt så synes jeg Bad Boys 1 var noe dårligere. Kanskje Bays dårligste. Ja jeg liker faktisk Pearl Harbor ganske godt! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Pearl Harbor prøver jeg å fortrenge, burde lagt inn filter mot den filmens navn her på forumet Bay må holde seg til det mer lekende useriøse. Det er hans perfekte arena. Han er ikke akkurat egnet til å lage Max Manus og lignende... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Hvis Bay skjønner at han ikke er Spielberg (eller bare ikke lar Spielberg være med), at Optimus ikke er E.T, at actionscener godt kan dvele litt (i hvert fall til vi skjønner opp og ned) og at vi som lekte med Transformers da vi var små faktisk har blitt en del eldre siden den gang, kan dette bli riktig så bra. Ellers er jeg redd dette blir en bra demodisk til hjemmekinoen, men ikke så mye mer. Endret 2. februar 2009 av Isbilen Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Pearl Harbor prøver jeg å fortrenge, burde lagt inn filter mot den filmens navn her på forumet Bay må holde seg til det mer lekende useriøse. Det er hans perfekte arena. Han er ikke akkurat egnet til å lage Max Manus og lignende... Jeg skal innrømme at kjærlighetssekvensene er noe dryge og langt fra fantastiske. Men actiondelen i filmen trekker det hele opp så mye at det ikke har noe å si. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Mm, do want, osv. Transformers var jo herlig i sin tackyhet! Håper han går enda mer over the top med denne. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg klarte bare ikke å komme over det at det virket som for meg at han prøvde å gjøre en tragisk hendelse til en "kul og eksplosiv affære" i Pearl Harbor. Det virket som om han prøvde å gjøre det til noe awesomeness. Historiske tragedier bør man ikke prøve å bruke den formelen på i mine øyne. Derfor bør han holde seg til fiksjon og knallkonsept som robotromvesen som kan forvandle seg til gadgeds og biler mens de skyter med laser og serverer "floskler og selvfølgeligheter" Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg skjønner tankegangen din, men jeg fikk helt den følelsen da jeg så filmen. Dog er det en god stund siden jeg så den, så kan være jeg har et litt annet syn på det nå. Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 The trailer is no longer available. Copyright claim by Paramount Pictures. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 The trailer is no longer available. Copyright claim by Paramount Pictures. Feel the imbaness i HD osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå