Gå til innhold

Transformers: Revenge of the Fallen awesomeness-tråd

Dotten

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Har kunssett denne filmen en gang så langt og det var en nedlastet versjon uten tekst. Nå fikk jeg den til jul så det skal snart rettes på. :D når det gjelder filmen så synes jeg den skåret høyt som bare det. Men en ting synes jeg ødela fullstendig og det burde vært holdt unna hele filmen: Hvordan alle sammen bare kunne transporteres fra USA til Egypt på et sekund. Det hadde vært en ,ye bedre ide og de ble fløyet ditt istede. Siden det er Transformers det er snakk om kunne de fint ha diktet opp at flyturen tok langt kortere tid enn det den vanligvis ville gjort og siden Jetfire ble til et helt passasjerfly hadde det vært null problem for ham å få med alle sammen. Tåplig greie med den teleporteringen. :thumbdown:

Når det kommer til robotene så likte ikke jeg tvilingene heller. Det er alltid flott med noen morsomme karakterer i slike filmer, men de er vansklige å gjøre morsomme istedefor tåplige og her klarte de det så definitivt ikke!

Den roboten som jeg digget mest var Devastator! :thumbup: Han var utrolig bra lagd og måten han ble transformert på var helt rå. :thumbs: Var dessuten helt glimrende så lenge han var med. Men sde andre robotene bruker skyting og/eller sverd sugde Devastator bare inn alt han kom over og ødela det. Når han sto oppe på pyramiden var også helt konge, men de kunne spart seg for at han hadde testikler. Var sikkert ment som en morsom biting, men det passet ikke inn og ble bare tåplig. Synd at han var med så kort for han var så definitivt favoritten min og jeg tror de kunne gjort mye mer utav ham. Hadde også vært veldig gøy å se en kamp der han var midt i en av de amerikanske storbyene istedefor bare ute på en åpen sandyne i Egypt.

Av en eller annen idiotisk grunn har de laget ham latterlig liten i figur i forhold til det han skal være i forhold ti de andre robotene:

post-131018-1261781598_thumb.jpg

Om noen vet om det er mulig å få tak i en utgave der han har den riktige størrelsen så si ifra. har Megatron og Optimus Prime i figurer, men hadde vært genialt å ha Devastator også. Men da gidder jeg ikke å ha en liten sak som det der.

Har forøvrig også spillet fra filmen på xbox 360 og der har jeg klart det med Decepticons, men ikke kommet særlig langt med Autobots. Det som var dårlig på slutten av spillet når du spilte med Decepticons var at i siste level styrte du Megatron og skulle slåss mot The Fallen fordi han hadde forrådt deg. Det burde heller vært en kamp mot Optimus Prime med de nye kreftene hans.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...