Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Jeg slenger ut traileren til en kommende film jeg holder på med. I korte trekk handler filmen om noen som arver et hus på en øde øy, hvor det selvfølgelig kommer til å skje "skumle ting". Ikke misforstå, dette er ikke en spøkelsesfilm spekket med utenomjordiske ting og tang. TRAILER - Husk å trykk på "watch in high quality"! Endret 7. mars 2009 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
MonsunFilmatorium Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg slenger ut traileren til en kommende film jeg holder på med. Tittelen er enda ikke bestemt. I korte trekk handler filmen om noen som arver et hus på en øde øy, hvor det selvfølgelig kommer til å skje "skumle ting". Ikke misforstå, dette er ikke en spøkelsesfilm spekket med utenomjordiske ting og tang. TRAILER - Husk å trykk på "watch in high quality"! Heisann Dette ser lovende bra ut, gleder meg til den kommer ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Da har jeg nettopp kommet hjem fra premiæren. Rundt 100 mennesker møtte opp, noe vi selvfølgelig er godt fornøyd med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå