Rhyth Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hei Vi er en gjeng som har lyst til å ta en syden tur i September/Oktober og trenger noen forslag til hvor vi kan dra. Kriteriene våre er: Bra uteliv, men må gå ann og gjøre andre ting og. Så ikke en ren partyplass. Varmt Fin Strand Gjerne noen aktiviteter som: Vannscooter, gocart osv Lenke til kommentar
Lisa88 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Nå er jeg veldig glad i Hellas, så dere kan jo dra til Kos! Alle kriteriene dere har blir utflylt på Kos! I tillegg er det Agia Napa! Det anbefales stort! Bra med uteliv, men også mange aktiviteter det er mulig å gjøre der:) Varmt, snille mennesker, god mat:) Men, ikke særlig billig der, i forhold til andre syden-land! Agia Napa er kjempefint! Og Nissi Beach er en UTROLIG fin strand med masse vann-aktiviteter, samt strikk-hopping=) Var dette til hjelp?=) Lenke til kommentar
Rhyth Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Ja, tusen takk. Hørtes jo veldig bra ut begge to Hvor på Kos bør vi evt dra? Skal høre litt hva resten av folka mener Tar gjerne i mot flere forslag også da Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Høres ut som om dere kan dra nesten hvor som helst rundt Middelhavet. Lenke til kommentar
Lisa88 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hei igjen! Når det gjelder Kos, bør dere finne et hotel som ligger litt i sentrum! =) Der finner du både rolige og festrelaterte plasser, Agia Napa er mer festplass, men er også mulighet for å være mer turist, om du skjønner=) Lisa Lenke til kommentar
Rhyth Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Hei igjen!Når det gjelder Kos, bør dere finne et hotel som ligger litt i sentrum! =) Der finner du både rolige og festrelaterte plasser, Agia Napa er mer festplass, men er også mulighet for å være mer turist, om du skjønner=) Lisa Okei, ja skjønner hva du mener Hvordan er utelivet der i September? Vet jo at det er sommeren som er høysesongen Høres ut som om dere kan dra nesten hvor som helst rundt Middelhavet. Mulig det, men vil jo ikke ende opp på ett sted som er best egnet for barnefamilier heller da Lenke til kommentar
Lisa88 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 vet ikke helt hvordan utelivet er på September, men det er helt sikkert bra:) Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Ayia Napa blir ett stort fest-sted på kveldstid, på dagen er det ett vanlig sted. de har både vannscooter, bananbåt+++, fisketurer, badeturer(inkl. grottebesøk), strikkhopp, STOR badepark, veldig bra strender, tivoli, gocart/buggy-utleie for bruk på vei ihvertfall, vet ikke om noen bane der. Ayia Napa er veldig bra turist-sted på dagtid og bra fest-sted på kveldstid. prøv å få hotell som ikke ligger midt i fest-området i sentrum hvis du ikke har planer om å feste alt for mye. jeg hadde ihvertfall ingen problemer med å få tiden til å gå, verken på dagen eller kvelden Nissi Beach: Endret 9. februar 2009 av aklla Lenke til kommentar
Rhyth Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Takk for alle svarene Nå er det desverre en i gjengen som ikke vil til Ayia Napa, så da blir det nok ikke det :-/ Lenke til kommentar
Lisa88 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hvorfor vil ikke han/hun til Ayia Napa egentlig? Jeg bare lurer jeg:) Lenke til kommentar
Rhyth Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Hvorfor vil ikke han/hun til Ayia Napa egentlig? Jeg bare lurer jeg:) Syns det er for dyrt osv. Lenke til kommentar
Lisa88 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Ja, det er jo riktig - det er ikke billig der nede. Men, jeg for eksempel, brukte kun 3500 kroner der nede, på en uke. Mat, drikke, drikke, drikke, taxi og litt mer drikke Og jeg bruker ikke å være sparsom på slike turer, det bare gikk ikke mer penger enn det:) heldigvis. De som var der i 2 uker brukte ca 6-7000 i lommepenger.. Hvor mye tenker dere på å ha med isåfall? Og når det kommer til hotell - Vi lå på partyhotellet. Det er der alt skjer, så dermed var det dyrt. Betalte 6000 for fly og hotell. Men de andre vi dro med lå på et annet hotell, rett ved siden av, og de betalte kun 4500 for en uke, og det var et skikkelig bra hotell, leilighetshotell med 30 kvm balkong. Så, man velger helt selv hvilket prisnivå man legger seg på! Håper dere finner ut av det:) Lenke til kommentar
Rhyth Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Ja, det er jo riktig - det er ikke billig der nede. Men, jeg for eksempel, brukte kun 3500 kroner der nede, på en uke. Mat, drikke, drikke, drikke, taxi og litt mer drikke Og jeg bruker ikke å være sparsom på slike turer, det bare gikk ikke mer penger enn det:) heldigvis. De som var der i 2 uker brukte ca 6-7000 i lommepenger.. Hvor mye tenker dere på å ha med isåfall? Og når det kommer til hotell - Vi lå på partyhotellet. Det er der alt skjer, så dermed var det dyrt. Betalte 6000 for fly og hotell. Men de andre vi dro med lå på et annet hotell, rett ved siden av, og de betalte kun 4500 for en uke, og det var et skikkelig bra hotell, leilighetshotell med 30 kvm balkong. Så, man velger helt selv hvilket prisnivå man legger seg på! Håper dere finner ut av det:) Vi har tentk å bo på et hotell litt utenfor byen sånn at vi kan komme oss litt bort fra bylivet og bare slappe av hvis vi vil det Vet ikke helt hvor mye vi skal ha med enda Kommer jo litt ann på hvor mye hotellet koster osv Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå