kaian Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Takk for fine kommentarer! Det har blitt mindre aktivitet enn planlagt, men her er dagens: Dag 20, bilde 8, "Tog" Var vel innstilt på det ... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Var vel innstilt på det ... Og det oppsummerer vel denne uken når det gjelder kollektivtrafikken i dette området ... Jeg synes du valgte et godt utsnitt på dette bildet - de vertikale horisontale stripene bisdrar på sin måte. Tom Endret 20. februar 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
kaian Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg synes du valgte et godt utsnitt på dette bildet - de vertikale horisontale stripene bisdrar på sin måte. Takk for det! I det hele tatt har jeg savnet å gjøre utsnitt, så jeg har bestemt meg for å la det bli (det nokså generøse) temaet for siste uke. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Dag 24, bilde 9, tema "Utsnitt" "Over til den andre siden" Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Dette var kult! Jeg blir litt svimmel av å se for lenge på det dog Litt usikker på valget av utsnitt i bunnen, men jeg kommer ikke umiddelbart på noe bedre forslag heller. Lenke til kommentar
chrissn Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 oohh dette var kult jeg synes utsnittet i buar bra jeg, du få liksom med den delen av bena som vanndammen ikke med, syns dette skaper mer helthet i bildet. keep on the good work Lenke til kommentar
kaian Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Takk for hyggelige tilbakemeldinger! Det var et poeng for meg å få til den bunnen, nettopp beina som er nøkkelen. Jeg tror faktisk det bildet er mitt beste hittil i år, men det fungerer naturligvis bedre i større format. Dag 26, bilde 10, tema utsnitt: Storbyidyll Lenke til kommentar
kaian Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Dag 27, bilde 11, tema "Utsnitt" Bored Lenke til kommentar
kaian Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Dett var dett! Takk til Tom for utfordringen, til alle som har vært med og inspirert, og til meg selv for at jeg ikke ga opp underveis, -det holdt hardt et par ganger... "Utfordring" er et dekkende navn. Jeg meldte meg på som "pingle", så litt selvinnsikt har jeg nok, men jeg undervurderte utfordringen allikevel. Det er tøft å skulle legge ut, selv om ikke man er spesielt fornøyd selv, og det er ikke mange av bildene i tråden min jeg ville lagt ut om det ikke var for utfordringen, men noen er jeg rett og slett stolt av, som f.eks. bilde 9, "Over til den andre siden". Og det har vært ergelig å ha mye bedre bilder enn det valgte flere dager, men som ikke har passet med selvpålagt tema for uka. Vel, som pingle kunne jeg i det minste ta de bildene også :o) Man skal ikke bruke for lite energi på å velge temaene. Da jeg begynte påmeldingsposten, så satte jeg fort opp noen mer abstrakte, åpne titler, og de burde jeg beholdt, men jeg endret dem til mer konkrete rett før jeg sa meg ferdig. Særlig "Vinterskog" var et lite gjennomtenkt temavalg, ikke minst i første uke av februar og helt uten feriedager... Heldigvis lot jeg siste uke stå åpen, så da tok jeg det enklere temaet "utsnitt", sånne temaer er det mye enklere å gjøre noe med uansett hvor du er, og hele uka og døgnet, allikevel styrer de kreativiteten inn mot et smalere område, noe som er både utfordrende og givende. Dette har vært en veldig lærerik og nyttig erfaring. Jeg pleier å ha med kameraet overalt, men det å ha et krav om å levere innenfor et mer avgrenset tema og tid over seg, det er skjerpende, stressende og utfordrende. Jeg blir nok med igjen på nye utfordringer Lenke til kommentar
chrissn Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Gratulerer meg vel overstått fest Som jeg tidligere har nevn likte jeg bildet ditt fra 24 februar. Synes komposisjonen og stemningen gikk hånd i hånd veldig kult bilde Lykke til videre med fotograferingen Chriss Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Dag 24, bilde 9, tema "Utsnitt""Over til den andre siden" Dette ble en spesiell og fin komposisjon..du har brukt kreativitet her, og fotografisk innsikt RandiA Lenke til kommentar
kaian Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 24 FebruarChriss Dag 24, bilde 9, tema "Utsnitt"RandiA Takk og takk! Ja, det er nok det bildet jeg er mest fornøyd med hittil i år, så det er veldig hyggelig at andre også liker det. Lykke til videre til dere og, og snart er det jo april, regner med at vi "treffes" igjen da! :o) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå