Gå til innhold

Problemer med å logge inn på Telenor


Anbefalte innlegg

"Passordet er feil. Sjekk at du har riktig passord og prøv på nytt. Husk å skille mellom små og store bokstaver. Har du glemt passordet, klikk på Glemt passord, eller Ny bruker hvis du ikke har logget inn tidligere".

 

Brukernavn og passord er riktig og jeg har forsøkt med glemt passord, men får allikevel den samme feilmeldingen.

 

Noen som har samme problem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Nå har jeg det samme problemet igjen! Når jeg forsøker å logge inn på Telenor mobil så får jeg en melding om at jeg har tastet inn feil brukernavn eller passord. Er nødt til å skifte passord annen hver gang jeg logger inn på grunn av dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...