Gå til innhold

test av t300


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og jeg så nettopp at de hadde gitt 3510i terningkast 5! :o

t300 og 3510i koster det samme og at de gir 3510i bedre karakter enn t300 skjønner jeg absolutt ikke! :o

 

Dette er tatt fra testen av 3510i:

 

"men den er likevel en verdig utfordrer til de mer eksklusive businesstelefonene som er på markedet. Absolutt et kjøp å vurdere, uansett alder. "

 

:lol:

Lenke til kommentar

Synes absolutt ikke at 3510i fortjener 5, og t300 bare får terningkast 4.  :o

 

Må ikke glemme her da at det er amatører som skriver disse testene.... Ikke skriver samme person alle testene, ergo, de har forskjellige krav til en mobil, noen mener 4 er veldig bra, noen mener 4 er middels osv...

Lenke til kommentar
tror hele amobil.no er en gjeng med fjortisser... ser slik ut på bildene av de folka som tester..

Herre gud a kjell mange (fjortiss nick:P) slutt å klag over siden!

 

De har ikke holdt på så lenge, og de gjør faktisk en god del med denne siden, de kan faktisk teste mobiler, men de burde kansje sammenligne de litt med hverandre, Nokia 3510i kan virke som en flott telefon til prisen, men de kan ikke sammenligne den med en Nokia 6610 feks...

 

Stå på amobil ;)

Lenke til kommentar
tror hele amobil.no er en gjeng med fjortisser... ser slik ut på bildene av de folka som tester..

Herre gud a kjell mange (fjortiss nick:P) slutt å klag over siden!

 

Har ikke kjell magne eller bondevik som nick... han er bare forbildet mitt! :p hehe.. neida. bondevik er en dust..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...