TTomas Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Skal kjøpe meg et par gulvhøyttalere til tv-en nå Prisen tenker jeg blir max 6000,-, er ikke ute etter det råaste av lyd men vil ha noe mer enn lyden fra tv Plass har jeg nok av så det er ikke no stress. Som sagt skal de brukes til tv-en som jeg bruker til ps3, film og ja det vanlige. Jeg ønsker å ha muligheten til å koble de til ps3en og en bærbar pc, altså via usb hvis det går ann. Jeg er grønn på det her med hvilken forsterker jeg trenger osv.. har prøvd å lest meg til det, men har ikke blitt noe klokere akkurat. Har sett litt rundt og fant en pakke som så ganske grei ut Yamaha , men så er det det her med kobling til pc osv... om det er mulig? Takker for all hjelp Endret 1. februar 2009 av Tomas09 Lenke til kommentar
Rallare Svensson Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ser bra ut det der. Skal du utvide til surround senere? Skal du kun kjøre stereo-oppsett, så anbefaler jeg deg å se etter en stereoforsterker. Lenke til kommentar
TTomas Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) ----- Endret 2. februar 2009 av Tomas09 Lenke til kommentar
TTomas Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Kunne kanskje tenkt å skaffa en basser og senterhøyttaler seinere. Men på den pakka jeg fant fram, har jeg mulighet til å koble bare rett til en pc med en usb kabel? Og hvilke andre kabler trenger jeg? Endret 2. februar 2009 av Tomas09 Lenke til kommentar
Rallare Svensson Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Nå tviler jeg sterkt på at den forsterkeren har usb-inngang. Forresten, så ser jeg nå at det er en stereoforsterker med radio. Du trenger høyttalerkabler, og analoge kabler. Evt digitale kabler om forsterkeren støtter det. Lenke til kommentar
TTomas Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Har finni fram kabler som skal fungere. Forsterker til pc kabel RCA kabel Høyttalerkabel Tenker det blir bestilling i morra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå