Gå til innhold

Fakturert 2 gonger av NSB, 1 billett. Kva no?


Frigata

Anbefalte innlegg

På fredag kjøpte eg ein einvegs -togbillett på ein av NSB sine billettautomatar. Fyrste gongen eg prøvde fekk eg ei feilmelding ala. "transaksjon avbrutt, prøv igjen" (eller noko slikt) etter å ha tasta PIN-koden. Så eg prøvde igjen, og denne gongen fekk eg ut billett.

 

No ser eg i nettbanken min at NSB har fakturert meg for begge forsøk. Så då er spørsmålet: Korleis går eg fram for å få tilbake det overfakturerte?

 

På førehand takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei du.

 

Du kan ringe 815 00 888 og fortelle dem at du har blitt trukket dobbelt. Noen ganger skjer desverre dette, men de flinke folka på kundesenteret kan hjelpe deg :)

 

Edit: Dette pleier å være at to summer er reservert og synes derfor ikke på kontoen. Etter noen dager trekkes den ene summen, og den andre dukker opp igjen på konto og har ikke blitt trukket.

Endret av YellowCake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...