Frigata Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 På fredag kjøpte eg ein einvegs -togbillett på ein av NSB sine billettautomatar. Fyrste gongen eg prøvde fekk eg ei feilmelding ala. "transaksjon avbrutt, prøv igjen" (eller noko slikt) etter å ha tasta PIN-koden. Så eg prøvde igjen, og denne gongen fekk eg ut billett. No ser eg i nettbanken min at NSB har fakturert meg for begge forsøk. Så då er spørsmålet: Korleis går eg fram for å få tilbake det overfakturerte? På førehand takk. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Du tar kontakt med NSB. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Hei du. Du kan ringe 815 00 888 og fortelle dem at du har blitt trukket dobbelt. Noen ganger skjer desverre dette, men de flinke folka på kundesenteret kan hjelpe deg Edit: Dette pleier å være at to summer er reservert og synes derfor ikke på kontoen. Etter noen dager trekkes den ene summen, og den andre dukker opp igjen på konto og har ikke blitt trukket. Endret 1. februar 2009 av YellowCake Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Vent litt og se, er datoene forskjellige? Om du er sikker på at beløpet har gått ut 2 ganger, kan du ta kontakt med nsb, eller med banken faktisk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå