stonhans Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Bruker: stonhans Tema uke 1: Solvelkomsten Tema uke 2: Vinterskogen Tema uke 3: Maritimt Tema uke 4: Alta Tilleggskrav: 1 svart/hvitt bilde hver uke. Aktivitetsnivå: Pingle. Utstyr: Canon EOS 40D m/EF-S 18-55mm IS. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Jeg har møtt kjærligheten denne uka og har derfor ikke tenkt så mye på bilder, men jeg skal prøve meg alikevell. Bildet har fått en liten gjennomgang i photoshop. Lukkertid: 1/250 sek Blenderåpning: F/11 Brennvidde: 55 mm ISO: 100 Endret 5. februar 2009 av stonhans Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 he he, regner med svært inspirerte bilder fra deg siden du har møtt kjærligheten, spent på om det smitter over på bildene:-)Flott bilde av en solnedgang, men kameraet ditt sliter nok litt med den store kontrasten mellom himmelen og åsen, siden åsen blir helt svart. Kanskje kunne du brukt et spennende forgrunnselement (et tre e.l.) i siluett for å lage litt ekstra dynamikk i bildet. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 he he, regner med svært inspirerte bilder fra deg siden du har møtt kjærligheten, spent på om det smitter over på bildene:-)Flott bilde av en solnedgang, men kameraet ditt sliter nok litt med den store kontrasten mellom himmelen og åsen, siden åsen blir helt svart. Kanskje kunne du brukt et spennende forgrunnselement (et tre e.l.) i siluett for å lage litt ekstra dynamikk i bildet. Jaa.. jeg er enig med deg Det er kanskje ikke helt etter orginalen, da den var mye lysere. Vil du se den? Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Dama forsvant, men følelsene er fortsatt der. Anyhow, jeg sto opp tidlig i dag klokken 06:00 for å dra ned i tollvikfjæra..brrr -29. Planen var egentlig å dra opp i høydene for å få et fint solbilde med trærne i forgrunnen, trengte jeg det? Nei. Jeg snudde meg bort fra havet og så noen fine trær. Samtidig legger jeg til et bilde utenfor utfordringen, for å vise hvor kjølig det var. Solbilde, EXIF: Lukkertid: 1/60 sek Blenderåpning: F/9 Brennvidde: 55 mm ISO: 100 Frostrøyk, EXIF: Lukkertid: 1/25 sek Blenderåpning: F/9 Brennvidde: 55 mm ISO: 100 Lenke til kommentar
Itw Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Oh Alta! Akkurat flytta derifra. Var fint det bildet med trærne, bildet av tollevika, var litt mono... S\h kansje? Eller mere kontrast? Ja vi hadde noen kalde dager nå nettopp, men kommer seg nå, hadde nu enda bare snøen kommet.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Tok en titt på frostrøykbildet. Dvs. jeg tok en titt til; og det er absoluttet bilde som man bør ta mer en titt på. Deter mange detaljer som ikke kommer fram før andre eller tredje visnong. Bra jobba. Tom Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg liker og det frostrøykbildet. Det er godt formidlet stemning. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Takk folkens Jeg fikk ikke fotgrafert noe denne uken, og klarte derfor ikke utfordringen. Men det betyr ikke at jeg ikke kommer til å fullføre den! Gleder meg til en maritim uke. Skal også på fotokurs i begynnelsen av mars. Endret 15. februar 2009 av stonhans Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Oooh, frostrøykbildet var flott, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå