Gå til innhold

Februarfest 2009 - stonhans

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har møtt kjærligheten denne uka :love: og har derfor ikke tenkt så mye på bilder, men jeg skal prøve meg alikevell. :) Bildet har fått en liten gjennomgang i photoshop.

Lukkertid: 1/250 sek

Blenderåpning: F/11

Brennvidde: 55 mm

ISO: 100

post-51021-1233840088_thumb.jpg

Endret av stonhans
Lenke til kommentar

he he, regner med svært inspirerte bilder fra deg siden du har møtt kjærligheten, spent på om det smitter over på bildene:-)Flott bilde av en solnedgang, men kameraet ditt sliter nok litt med den store kontrasten mellom himmelen og åsen, siden åsen blir helt svart. Kanskje kunne du brukt et spennende forgrunnselement (et tre e.l.) i siluett for å lage litt ekstra dynamikk i bildet.

Lenke til kommentar
he he, regner med svært inspirerte bilder fra deg siden du har møtt kjærligheten, spent på om det smitter over på bildene:-)Flott bilde av en solnedgang, men kameraet ditt sliter nok litt med den store kontrasten mellom himmelen og åsen, siden åsen blir helt svart. Kanskje kunne du brukt et spennende forgrunnselement (et tre e.l.) i siluett for å lage litt ekstra dynamikk i bildet.

Jaa.. jeg er enig med deg :) Det er kanskje ikke helt etter orginalen, da den var mye lysere. Vil du se den?

Lenke til kommentar

Dama forsvant, men følelsene er fortsatt der. :) Anyhow, jeg sto opp tidlig i dag klokken 06:00 for å dra ned i tollvikfjæra..brrr -29. Planen var egentlig å dra opp i høydene for å få et fint solbilde med trærne i forgrunnen, trengte jeg det? Nei. Jeg snudde meg bort fra havet og så noen fine trær. :D Samtidig legger jeg til et bilde utenfor utfordringen, for å vise hvor kjølig det var.

Solbilde, EXIF:

Lukkertid: 1/60 sek

Blenderåpning: F/9

Frostrøyk, EXIF:

Lukkertid: 1/25 sek

Blenderåpning: F/9

post-51021-1234021394_thumb.jpg

post-51021-1234021422_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Oh Alta!

Akkurat flytta derifra.

Var fint det bildet med trærne, bildet av tollevika, var litt mono...

S\h kansje? Eller mere kontrast?

Ja vi hadde noen kalde dager nå nettopp, men kommer seg nå, hadde nu enda bare snøen kommet..

Lenke til kommentar

Takk folkens :D Jeg fikk ikke fotgrafert noe denne uken, og klarte derfor ikke utfordringen. Men det betyr ikke at jeg ikke kommer til å fullføre den! ;) Gleder meg til en maritim uke. Skal også på fotokurs i begynnelsen av mars.

Endret av stonhans
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...