camracam Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Hei =) En liten Reklame snutt jeg og noen venner mekka sammen i 2005 som svar på en konkurranse.. vel vi sendte den aldri inn, ettersom vi ikke hadde rettighetene på lydsporet, ikke hadde godt nok kamera, eller egentlig noen andre kunnskaper om å lage film... men det var et morsomt prosjekt... Jeg tar veldig gjerne imot konstruktiv kritikk, selv om jeg ikke driver med selve det tekniske arbeidet bak det å lage film, (jeg har bare ideène..) gjør det ikke noe å lære litt om det også =) Enjoy =) Endret 1. februar 2009 av camracam Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Underholdene og forbausende bra for "å være moviemaker" Fortjener skryt for å ta det man har å bruke det ordentlig, kamera-arbeidet ga faktisk en reklamefølelse. Aner ikke hvordan du fikk kortleseren da, stjal dere den? MVH Ole Lenke til kommentar
camracam Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 tusen takk =) det var hyggelig å høre! hehe, kortleseren lånte vi av en butikk i bukkstad veien.. :O var lettere ubehagelig å sitte midt i bukkstadveien utkledd som uteligger midt på dagen, men.. hehe, folk skjønte jo at vi dreiv med noe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg synes det var en veldig god idé dere har! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå