Inc Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Et nøst her en gang i høst. Exif: a900, 300mm, f/5, 1/1000 og iso 400 Endret 1. februar 2009 av Inc Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Masse fine detaljer å hvile øynene på. Jeg satt i flere minutter å studerte detaljene i dette nydelige(?) bygget. Skarpheten er helt nydelig, og gjør det lett å se detaljene. Om noe så skulle jeg ønske bakgrunnen skilte seg litt mer fra hushjørnet på bygningens venstre side. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Veldig fint bilde, men jeg kunne kanskje ønsket meg litt mer luft på toppen av bildet. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ganske dekorativt naust dette Inc. Fin dybdevirkning i bildet. Det eneste jeg kan komme på i farten av potensiell forbedring, var å gi det litt mer luft over taket. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Ganske dekorativt naust dette Inc. Fin dybdevirkning i bildet. Det eneste jeg kan komme på i farten av potensiell forbedring, var å gi det litt mer luft over taket. Har kanskje 1 tomme til rådighet før det dukker opp noe fælt over taket Edit: Exif kom vist ikke med bilde.. Endret 1. februar 2009 av Inc Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Har kanskje 1 tomme til rådighet før det dukker opp noe fælt over taket En ildsprutende drage? Åsgårdsreia? Han Tykje sjøl? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Har kanskje 1 tomme til rådighet før det dukker opp noe fælt over taket En ildsprutende drage? Åsgårdsreia? Han Tykje sjøl? Du nærmer deg Takker for kritikk alle mann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå