MrNilsen1986 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg er i starten på chapter 6. i denne linken er jeg på punkt 7 http://www.mahalo.com/Mirrors_Edge_Walkthrough Hele spillet og ps3 en låser seg fullstending i det jeg skal hoppe over på catwalken rett over pappeskene. Det går ikke slå av ps3 en eller noe, må ta ut kontakten for og få liv i den. Dette skjer gang på gang. Jeg har siste firmware på både ps3 og spill. Noen fler som er plaget med dette? Og er det ps3 en eller spillet det er feil med? På forhond takk for svar. Mvh Lenke til kommentar
praystation Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg er i starten på chapter 6.i denne linken er jeg på punkt 7 http://www.mahalo.com/Mirrors_Edge_Walkthrough Hele spillet og ps3 en låser seg fullstending i det jeg skal hoppe over på catwalken rett over pappeskene. Det går ikke slå av ps3 en eller noe, må ta ut kontakten for og få liv i den. Dette skjer gang på gang. Jeg har siste firmware på både ps3 og spill. Noen fler som er plaget med dette? Og er det ps3 en eller spillet det er feil med? På forhond takk for svar. Mvh Har ikke kommet så langt, men fikk også plutselig et problem med spillet. Fikk ikke startet opp det. Hver gang jeg prøvde skjedde det ikke noe en lang stund før maskina restartet av seg selv. Det jeg gjorde var å slette selve gamefila (IKKE SAVE fila). Etter å ha gjort dette fikke jeg startet spillet på nytt. Du kan jo kanskje prøve det. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Hos meg låste spillet seg hvis noen på vennelista mi logget av/på mens jeg var i en av tegnefilm-sekvensene. Sikkert bare masse bugs i dette spillet. Endret 1. februar 2009 av Kuff1 Lenke til kommentar
MrNilsen1986 Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Hvordan sletter jeg gamefila da ? Lenke til kommentar
dannad Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Prøv å spille offline for å se om det funker, før du sletter noe. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Sitter ikke foran PS3 nå, men fant en engelsk guide på nettet: Delete the games install data. This is done via the PS3 options. Scroll along the cross media bar until you reach the 'Game' tab, now scroll up / down the list until you reach the 'Game Data Utility' Enter this and locate the Mirror´s Edge option. Highlight this and press triangle once, from the menu select Delete. This will delete the games install information. Den fila du IKKE skal slette ligger under 'Save Data Utility'. Gjør du det mister du alle save data. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Lurer på om det faktisk var samme plass det klikka for meg også! Men har ikke noe tips for det funka å bare restarte PS3-en for min del. (det hakka når jeg hoppa opp, men det virka bare som om den save-a så siste gangen spilte jeg videre fint) Lenke til kommentar
dannad Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Den fila du IKKE skal slette ligger under 'Save Data Utility'. Gjør du det mister du alle save data. Det er forskjell på 'Saved Data Utility' og 'Saved Games'. Så nei, saven din blir ikke sletta. Om du er usikker, plugg inn en USB-penn og ta backup av savene. Lenke til kommentar
MrNilsen1986 Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Prøv å spille offline for å se om det funker, før du sletter noe. Har prøvd allt. Og spillet/ps3 går totalt i heng hvær gang. Får prøve i ettermiddag og slette denne datafila, og ikke savegamefila. Ligger disse på filene på samme plass eller? Takk for svar Lenke til kommentar
MrNilsen1986 Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Vel, jeg fikk sletta lagringsfila til spillet, lastet ned ny oppdatering og installert selve spillet på konsollen. Og det virket Tusen takk for svar Dette berga uka som kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå