Gå til innhold

Diskusjonstråd for Dell Studio XPS 13.

MysticoN

Anbefalte innlegg

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg vurderer å kjøpe denne pcen. Så har et par spørsmål! Har Dell noe verdens omspennende garanti man kan kjøpe eller lignende? Tenkte på å kjøpe den i utlandet...

ser at det er fler mulige grafikkort til denne, hvilket er best?

Er Geforce 210M og Integrated nVidia® GeForce 9400M G - MLK også ser jeg også at man finner den med 256MB NVIDIA GeForce 9500M mange steder på nettet.

Endret av MooseOnTheRun
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Gjest Slettet+32asd4f

Jeg har installert WIn7 Pro 64-bit. Har fått installert Bluetooth-drivere, men jeg finner ikke bluetooth software som jeg kan bruke for å koble pc-en til bluetooth-enheter. Noen som kan hjelpe meg her?

Jeg trenger også drivere for å sende både audio og video gjennom HDMI. Nå er det kun video :ermm:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har installert WIn7 Pro 64-bit. Har fått installert Bluetooth-drivere, men jeg finner ikke bluetooth software som jeg kan bruke for å koble pc-en til bluetooth-enheter. Noen som kan hjelpe meg her?

Jeg trenger også drivere for å sende både audio og video gjennom HDMI. Nå er det kun video :ermm:

Du kan endre default audio device til NVIDIA HDMI i lydinnstillingene i kontrollpanel, tror jeg .

Funnet ut noe mer? Jeg har akkurat samme problem. Men kjører Windows 7 x64.

Det finnes drivere som funker i win7 og retail vista nå, men det visste du sikkert.

Noen andre som har opplevd at maskinen overopphetes og dør? Noen som har opplevd det og fått hjelp etter det året med premium service?

Endret av Medrakil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...