AstroChicken Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Bruker: Grizzmo Tema uke 1: Morgen Tema uke 2: Jernbane Tema uke 3: 60mm Tema uke 4: Kongsberg-tur Tilleggskrav: Ingen ennå Aktivitetsnivå: Kandidat Utstyr: Canon 400D/18-55IS/60Macro ++ Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Skydekket sammarbeidet ikke helt, så fikk ikke tatt bildet fullt så tidlig som jeg ønsket men jeg kom meg da opp på en søndags morgen, noe som ikke er så værst i seg selv. Søndagsmorgen på Narvik havn Camera Make: Canon Camera Model: Canon EOS 400D DIGITAL Image Date: 2009:02:01 10:19:09 Flash Used: No Focal Length: 55.0mm CCD Width: 6.71mm Exposure Time: 0.025 s (1/40) Aperture: f/7.1 ISO equiv: 400 White Balance: Auto Metering Mode: Matrix Exposure: Manual Exposure Mode: Manual Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Hm.. ble lite produktiv uke det her. Grå himmel og bikjekaldt vær satte en liten stopper for de planlagte motivene. Får poste litt fra frokosten bare for å vise aktivitet. Mini-eplekake. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hm.. ble lite produktiv uke det her. Godt det ikke bare er meg... Likte veldig godt det første bildet ditt, flott komposisjon og eksponering. Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Tror jeg valgte feil temaer denne gangen - tar bilder av allt annet enn utfordringen :S Det ble ett i alle fall. EDIT: bildet kom ikke med første gangen. Endret 15. februar 2009 av Grizzmo Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Uka's første 60mm bilde. Tatt i går litt før klokka 5, en liten stund etter at sola gikk ned. Utsikt ut ofotfjorden fra ca. 1000m høyde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå