latexboy92 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Hei. Trenger hjelp til å finne et nettverkskort til pc min. Det må passe til dette hovedkortet: MSI P7N SLI Platinum Takk på forhånd Endret 1. februar 2009 av latexboy92 Lenke til kommentar
latexboy92 Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Nei. Det må være trådløst Lenke til kommentar
latexboy92 Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Hei. Tenkte jeg like gjerne kunne strekke kabel i fra stua... Jeg trenger ca. 40-50 m med kabel. Vil det være mye tap i kabelen da, til den når pc min? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Du kan ha 100M kabel. Siden det er digitalt så er det ikke noe "tap". Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Så menge du har cat5e eller bedre bør du klare 1gbit på 100 meter Men cat6 er å foretrekke. Btw; la7dfa.com: jeg har vært bort i mange kabler som er under 10 meter som ikke klarer 100mbit gamle cat 3 kabler feks.. Mange av de som vi hadde på jobben tidligere vart så dårlige at vi bare klarte 10mbit halv duplex! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå