JanFr Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Får min PS3 kjøpt fra Finn.no på Tirsdag! Gleder meg noe helt ekstremt! Noen tips til hva jeg burde gjøre med en gang jeg får den? Hvilke spill burde jeg kjøpe? (Følger med NFS:Carbon og skal kjøpe Fifa'09 og Little Big Planet på Mandag) Noen andre nybegynnertips? - Jan Fredrik Endret 1. februar 2009 av JanFr Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Grattis med ny PS3 Husk å kjøpe en Hdmi kabel hvis du har en HD-TV. Av spill så vil jeg anbefale: Uncharted: Drakes Fortune, MGS4, GTA4, Call of Duty 4 og Fallout 3. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 kjøp deg en xbox 360 nei da, bare tuller. nevnte spill over er bra kjøp, snart kommer også Uncharted 2, og KZ2 først nevnte er ihvertfall noe og få meg seg, helt sikker Killzone 2 også. Ratchet & Clank: TOD, knall bra samt ekstra DLC Quest For Booty. Wipeout HD Little Big Planet obs! spilles best med fler spillere i sofaen, alene er det dørgende kjedelig. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Som Enigma123 sa: Hvis du har en HD-TV, bør du kjøpe en HDMI-kabel - du vil merke forskjell! Det første du bør gjøre er å fikse Internett til PS3-en, slik at du kan laste ned og installere alle oppdateringene. Det andre er å spille i vei! Bilspill som kan være verdt å vurdere: - Burnout Paradise - Gran Turismo 5 Prologue - Grid - Midnight Club: Los Angeles First Person Shooters: - Call of Duty 4: Modern Warfare - Call of Duty: World At War - Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots - Bioshock - Resistance 2 - Battlefield: Bad Company Andre: - Uncharted: Drake's Fortune - Fallout 3 - LittleBigPlanet - Guitar Hero - Grand Theft Auto IV Store spill som kommer i år: - Killzone 2 - Uncharted 2: Among Thieves - Red Alert 3 Det finnes mange fler, men jeg er for trøtt til å liste fler. De som er listet i kursiv, er spill som jeg har, og anbefaler deg å ta en titt på dem. Edit: I tillegg har du Mirror's Edge, Saint's Row 2, Ratchet & Clank: Tools of Destruction, WipEout HD, Motorstorm: Pacific Rift, Far Cry 2, Assassin's Creed. Endret 1. februar 2009 av dannad Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 midnight club? større makkverk av et "bil" spill skal du lete lenge etter Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ikke glem Wipeout HD på PSN ;D Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kvitt deg med NFS:C og få deg Burnout Paradise: Ultimate Box den 6. feb . Ellers er nevnte MGS4, Uncharted, Resistance både 1og2 og Ratchet & Clank gode kjøp. KZ2 ser også ut til å bli heftig, bare Gamer.no som klarer å dra ned snittet :!: Og som Dannad sier, HDMI-kabel er et must til HDTV. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Takk for tips! Tenker å starte med LBP, Fifa'09 og NFS:Carbon (har det). Så blir det CoD:4 Så får jeg vente litt... Edit: Digg å kunne se innom her da Endret 2. februar 2009 av JanFr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå