Dastardly_ Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Heisann, når jeg loader nexus i fl studio så får jeg følgende error "access violation at address 0563A31A in module 'fruity wrapper .dll' Read at adress 00000314" Noen som har noen ide om hva som foregår her. Har prøvd å reset settings, men hjalp ei. Takk for all kommentar. =) Endret 1. februar 2009 av Jisco Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Nesten alle som har lastet ned dette (ulovlig) har fått denne meldingen. Jeg skulle ikke sett bort ifra at du har lastsa det ned, siden det koster nesten 2000$. Kjøp programmet. Lenke til kommentar
Dastardly_ Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Nesten alle som har lastet ned dette (ulovlig) har fått denne meldingen. Jeg skulle ikke sett bort ifra at du har lastsa det ned, siden det koster nesten 2000$. Kjøp programmet. Haha' Mye hjelp å få. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det er nok den beste hjelpen du kan få her på forumet. Piratkopiert materiale er ikke lov og diskutere her ser du. Les reglene Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det hadde hjulpet om det ble klargjort litt her. Trådstarter: Har du piratkopiert denne programvaren? Hvis "ja", er det ingen vits i å diskutere mer. Hvis "nei", forklar og legg ut om problemet ditt i større detalj. Jo mer leserne vet, jo større sjanse er det for at de kan hjelpe deg, så lenge det dreier seg om lovlige produkter. Lenke til kommentar
Dastardly_ Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Da har jeg snakket med folka på Refx, og fikset problemet... Spank You Very Much. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Indeedo Endret 10. mars 2009 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Slettmeg01 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Det er nok den beste hjelpen du kan få her på forumet. Piratkopiert materiale er ikke lov og diskutere her ser du. Les reglene Spør først, skyt etterpå Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Jaha? Vel hvordan kan det ha seg at 90% av de som har lasta ned produktet får den erroren og ikke de som har kjøpt det da? Bare skjekk torrentene på TPB, der er det tjukt av folk som spør om det samme. Men jeg så ALDRI noe på REFX forumet, og der er de fleste som har kjøpt produktet. Hadde han kjøpt det, hadde han spurt på REFX forumet. Endret 4. april 2009 av Kimelimm Lenke til kommentar
Slettmeg01 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jaha? Vel hvordan kan det ha seg at 90% av de som har lasta ned produktet får den erroren og ikke de som har kjøpt det da? Bare skjekk torrentene på TPB, der er det tjukt av folk som spør om det samme. Men jeg så ALDRI noe på REFX forumet, og der er de fleste som har kjøpt produktet. Hadde han kjøpt det, hadde han spurt på REFX forumet. Det gir jeg blaffen i, for det hadde ikke noe med poenget mitt å gjøre. Du skjøt først, og spurte aldri. Nå kommer jeg også til å tenke på at det er rart hvordan du vet så mye om akkurat disse torrentene, og om The Pirate Bay, som du så dyktig omtaler som TPB. Hvordan har dette seg? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Fordi flere jeg kjenner har hatt samme problem, og jeg har googlet osv for å hjelpe dem (ikke over dette forumet) og der har jeg lest diverse comments osv. Og jo, fordi jeg har brukt piratebay en god del en tid tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå