Gå til innhold

Fl studio Nexus Vst access violation error

Dastardly_

Anbefalte innlegg

Heisann, når jeg loader nexus i fl studio så får jeg følgende error "access violation at address 0563A31A in module 'fruity wrapper .dll' Read at adress 00000314"

Noen som har noen ide om hva som foregår her. Har prøvd å reset settings, men hjalp ei.

Takk for all kommentar. =)

Endret av Jisco
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det hadde hjulpet om det ble klargjort litt her. Trådstarter: Har du piratkopiert denne programvaren? Hvis "ja", er det ingen vits i å diskutere mer. Hvis "nei", forklar og legg ut om problemet ditt i større detalj. Jo mer leserne vet, jo større sjanse er det for at de kan hjelpe deg, så lenge det dreier seg om lovlige produkter.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Jaha? Vel hvordan kan det ha seg at 90% av de som har lasta ned produktet får den erroren og ikke de som har kjøpt det da? Bare skjekk torrentene på TPB, der er det tjukt av folk som spør om det samme. Men jeg så ALDRI noe på REFX forumet, og der er de fleste som har kjøpt produktet. Hadde han kjøpt det, hadde han spurt på REFX forumet.

Endret av Kimelimm
Lenke til kommentar
Jaha? Vel hvordan kan det ha seg at 90% av de som har lasta ned produktet får den erroren og ikke de som har kjøpt det da? Bare skjekk torrentene på TPB, der er det tjukt av folk som spør om det samme. Men jeg så ALDRI noe på REFX forumet, og der er de fleste som har kjøpt produktet. Hadde han kjøpt det, hadde han spurt på REFX forumet.

Det gir jeg blaffen i, for det hadde ikke noe med poenget mitt å gjøre. Du skjøt først, og spurte aldri.

Nå kommer jeg også til å tenke på at det er rart hvordan du vet så mye om akkurat disse torrentene, og om The Pirate Bay, som du så dyktig omtaler som TPB. Hvordan har dette seg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...