Gå til innhold

hjelp til instalasjon av vista.

Anbefalte innlegg

hei!

jeg har en raptor x 150gb disk og en vanlig samsung 500gb. jeg har instalert vista på min raptor, men jeg har planer om å ha vista på samsungen.

Er det mulig å bare ta ut raptor disken uten å slette noe som helst, og slette alt på samsungen, og deretter instalerer vista på en tom samsung disk?

Endret av jajamensen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, skal gå helt fint det. Hva tenker du å gjøre med Raptor-disken? Du kan koble til den igjen etter å ha installert Vista på Samsungen og deretter kopiere alle filene over. Egentlig trenger du vel ikke å ta ut Raptor-disken heller, bare vær påpasselig at du velger rett disk når du skal innstallere. Men for enkelthetens skyld er det nok ikke så dumt. Har selv opplevd å velge feil partisjon, og det er utrolig surt, for å si det mildt. :cry:

Lenke til kommentar
Ja, skal gå helt fint det. Hva tenker du å gjøre med Raptor-disken? Du kan koble til den igjen etter å ha installert Vista på Samsungen og deretter kopiere alle filene over. Egentlig trenger du vel ikke å ta ut Raptor-disken heller, bare vær påpasselig at du velger rett disk når du skal innstallere. Men for enkelthetens skyld er det nok ikke så dumt. Har selv opplevd å velge feil partisjon, og det er utrolig surt, for å si det mildt. :cry:

den raptor disken skal vel få et nytt liv i en hylle eller noe sånt:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...