Fuglesnerk Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Dette er det jeg driver med om dagen, håper på litt respons da, har akkurat blitt med i dette forumet så må nesten poste litt Denne sangen lagde jeg for et par dager siden, det er en blanding av Triphop og Jazz Ecksploding Jazz: http://www11.nrk.no/urort/1.0/track/download/606967.mp3 Her kommer hiphop;) Turn Up The Sound: http://www11.nrk.no/urort/1.0/track/download/296803.mp3 Triphop-Electronica(pop?) http://www11.nrk.no/urort/1.0/track/download/581371.mp3 Håper dere liker de Gi meg gjerne tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Nr 3 falt mest i smak hos meg. Den kunne fint gått rett inn i spillelista til Groove Salad på SomaFM. Fint driv. Prøv gjerne med noe mer variasjon på basstromma. Jeg tok dobbelt-slag med beinet en del steder , men det er vel kun ett slag hele veien? Nr 2 hørte jeg ikke ferdig, for jeg orker ikke den type aksent på vokal. Men det er meg, altså. Nr 1 er bra på en del, bl.a. rytmene, men den "stakkato"-greia med bl.a. gitar og bjeller eller hva det er, funka ikke for meg. Sorry om jeg ikke bruker de rette uttrykkene, men er lenge siden jeg mekka noe musikk selv og var "inne i" uttrykkene. Endret 1. februar 2009 av Ratleto Lenke til kommentar
Fuglesnerk Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Nr 3 falt mest i smak hos meg. Den kunne fint gått rett inn i spillelista til Groove Salad på SomaFM. Fint driv. Prøv gjerne med noe mer variasjon på basstromma. Jeg tok dobbelt-slag med beinet en del steder , men det er vel kun ett slag hele veien? Nr 2 hørte jeg ikke ferdig, for jeg orker ikke den type aksent på vokal. Men det er meg, altså. Nr 1 er bra på en del, bl.a. rytmene, men den "stakkato"-greia med bl.a. gitar og bjeller eller hva det er, funka ikke for meg. Sorry om jeg ikke bruker de rette uttrykkene, men er lenge siden jeg mekka noe musikk selv og var "inne i" uttrykkene. Takk for feedback hvertfall, hva er det du vanligvis hører på? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Takk for feedback hvertfall, hva er det du vanligvis hører på? Veldig mye Groove Salad på SomaFM. Hehe. Groove Salad - A nicely chilled plate of ambient beats and grooves. Men når jeg finner frem egne CDer så går det i alt fra klassisk til Queen til Peter Gabriel til Air til Groove Armada til Abba til Art of Noise osv osv. Edit: og selvfølgelig Boards of Canada Endret 1. februar 2009 av Ratleto Lenke til kommentar
Fuglesnerk Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Det høres bra ut Er selv Soma-bruker Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ok. :-) Sjelden jeg kommenterer musikk her, men dette var så opptil det jeg hører på til daglig, at jeg følte jeg hadde noe å bidra med. Har du noe mer du har lagt ut, som du tør å "vise frem"? Lenke til kommentar
Fuglesnerk Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 hehe nei ikke ATM sier nok ifra når det blir mere:) hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå