huldal Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Når jeg setter PCn i hvile/dvale modus; så fortsetter viften og gå.... Noen som vet hvordan jeg kan fikset dette problemet? Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Er det snakk om laptop eller stasjonær pc? Lenke til kommentar
huldal Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Stasjonær, mediacenter pc, xpmc edition.... Lenke til kommentar
SuperWay Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Tenker det er fordi viftene er direkte koblet til psu. dvs. de er ikke koblet til hovedkortet slik at når pcen går inn i dvalemodus så registrerer viftene ingenting og bare fortsetter som vanlig med direkte strøm fra psu. Slik er det med mine kabinettvifter ihvertfall, løsningen min er en makeshift on/off switch jeg lagde og koblet til viftestyringen for å kutte strømmen når jeg setter pcen i dvalemodus. Men når jeg tenker meg om så var kanskje pcen din ferdigbygd når du kjøpte den? Har du sjekket at all drivere går som de skal? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå