u9k123 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hei. har samme problem. starter pcn, ingen pip kommer. det kommer opp på skjerm "no signal detected". ringte komplett og fortalte om problemet, dem sa at jeg skulle sende inn skjermkorte. dem sa da at det var defekt og jeg fikk tilsendt ett nytt.. men får akkurat det samme problemet med det skjermkortet!.. så det kan ikke være skjermkortet det er noe galt med. har ikke prøvd å bytte slots med minnebrikkene osv.. er ikke noe god med data i det hele tatt! dataen koster 20 tusn . Corsair Powersupply 650W TXEU Black BULK Asus P5Q PRO, P45, Socket-775, DDR2, Intel Core? 2 Quad Q9550 2.83GHz Socket Gainward GeForce GTX 280 1GB PhysX CUDA Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 4096MB CL5, Samsung SpinPoint F1 640GB SATA2 NOEN SOM VET HVA FEILEN ER? Lenke til kommentar
toffyrn Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Fant løsning på samme problem hos meg selv nå: Noen HK er tydeligvis så sære at har du 3 ram-brikker er det kun EN måte du kan plugge brikkene på for at den skal starte... Men nå funker alt tipp topp Prøv ALLE! mulige måter å plassere ram på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå