tjalla Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Daffer litt innom når jeg ikke har no bedre å finne på Lenke til kommentar
Bose Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Har vært borte fra dette forumet et års tid nå. Men jeg er nå tilbake. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 i det siste? alt for mye! heletiden... Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 det varierer veldig, alt fra 4-5 timer til 1 per dag. 0 når jeg er borte da selfølgelig. Det spørs helt på om jeg gidder å poste og hvor spennende postene er Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 det varierer veldig, alt fra 4-5 timer til 1 per dag. 0 når jeg er borte da selfølgelig. Det spørs helt på om jeg gidder å poste og hvor spennende postene er /me enig med foilltank Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 altfor mye... ikke så mye hver gang, men ofte! altfor ofte! (sånn at det blir kjedelig fordi så få svarer på poster mellom hver gang...) Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Hender at jeg skriver et innlegg helt ferdig, pent og pyntelig, kontroll-leser det et par ganger, beveger musepekeren mot OK-knappen, for så å tenke "hva f.. - Hva godt får jeg ut av dette?" for så å lukke vinduet. Innlegget går selvsagt ut i det tomme intet. Gjør det samme selv ofte...Irreternde... HVa med å ta vare på det? Lagre det i Notepad eller noe lignende? *apriltråd* WTF, jeg gjør også det! :o Det hender jeg har skrevet så mye som en A4 side full, og så ombestemmer jeg meg. Ofte _før_ jeg er ferdig, men skriver likevel helt ferdig før jeg trykker "tilbake" Da har man et fritidsproblem... Lenke til kommentar
Zink Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Har vært borte fra dette forumet et års tid nå. Men jeg er nå tilbake. so we see, og velkommen igjen - eh, spesiell grunn til hvofor du forsvant ( noe vi andre også kan lære av ) ? 8) . Lenke til kommentar
Endre Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Har modem, så jeg sitter ikke på nettet mer enn ca. en time hver dag. Har alltid forumet oppe, men masse andre sider samtidig. Hender jeg slenger inn et par poster, men er ikke mye nå for tiden. Har ADSL nå, så det blir endel tid på forumet nå ja, spesielt nettene nå på sommeren. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Har vært borte fra dette forumet et års tid nå. Men jeg er nå tilbake. so we see, og velkommen igjen - eh, spesiell grunn til hvofor du forsvant ( noe vi andre også kan lære av ) ? 8) . Fordi han var en av de mest forhatte spammerne her en gang i tida, nå er det mye nye brukere her, og endel har vel glemt det. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå