TLZ Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Hender at jeg skriver et innlegg helt ferdig, pent og pyntelig, kontroll-leser det et par ganger, beveger musepekeren mot OK-knappen, for så å tenke "hva f.. - Hva godt får jeg ut av dette?" for så å lukke vinduet. Innlegget går selvsagt ut i det tomme intet. Gjør det samme selv ofte...Irreternde... HVa med å ta vare på det? Lagre det i Notepad eller noe lignende? Lenke til kommentar
Yogurt Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Hadde ikkje på automatisk-inlogging og gløymte passordet Regisrerte mej derfor på nytt (so vet dere det) Back to topic,sitter ca.2-3 timer om dagen Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 sitter vel en 3 timer i gjennomsnitt tenker jeg Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 alltfor mye ettersom jeg har modem Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Jeg er her tilsammen ca. 1 time om dagen Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 det varierer fra 10min til 2,5timer Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Hender at jeg skriver et innlegg helt ferdig, pent og pyntelig, kontroll-leser det et par ganger, beveger musepekeren mot OK-knappen, for så å tenke "hva f.. - Hva godt får jeg ut av dette?" for så å lukke vinduet. Innlegget går selvsagt ut i det tomme intet. Stemmer! Gjør ofte det jeg også. Ca 10-15 min til dagen bruker jeg. Før (2 år siden ++) kunne jeg sitte og lese i timer, og sluke i meg nyttig og saklig informasjon fra Hondaen og de andre skilla gutta. Men nå bare blir jeg forbanna over poster som "hva er yndlings ... din". Enig med dere begge. Når hardware.no var på delphi (høsten 98`, vår 99`) så tilbrakte jeg forferdelig mange timer på forumet. Når jeg ikke var på forumet så var det fordi pcen min lå i 1000 deler rundt om på hybelen samtidig med at jeg planslipte L2 cachen på pentiumen min... :-) Jeg lå på top 10 lista over postere på den tida... (skummelt å tenke på. Hva om jeg brukte tiden til skole? Hadde vært siv-ing nå da...) Makes you think... *logge av* DrE Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Satt ca 1t og 30min annen til tredjehver dag før(hadde modem) Kommer sikkert til å sitte mye frem over nå, har fått adsl Lenke til kommentar
uranus Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Nå sitter jeg vel bortimot 2 timer dagen. Det har jeg i hvertfall gjort de 2 siste dagene. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 20 min i gjennomsnitt. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Har modem, så jeg sitter ikke på nettet mer enn ca. en time hver dag. Har alltid forumet oppe, men masse andre sider samtidig. Hender jeg slenger inn et par poster, men er ikke mye nå for tiden. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Bruker vel ca 2timer om dagen på hverdager og 5-6timer om dagen i helger og ferier! Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 det varier mye . har perioder der jeg bruker mye tid og andre hvor jeg ikke finner tid til det Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Vet ikke (burde vel spart meg svare). Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 lenge.... jaha Du sa noe annet på #hw.no.... Lenke til kommentar
RustedRazor Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 lenge.... jaha Du sa noe annet på #hw.no.... men jeg har en tendens til å vandre hvileløst rundtomkring og lese, men hadde jeg tatt meg bedre tid ville jeg satt meg ned og faktisk svart på endel av trådene Akkurat det gjenspeiler seg godt i hvor få poster jeg har Lenke til kommentar
The_Trick Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Sitter her altfor mye. Blir vel en 1-2 timer hver dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå