Lars Johan Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Hvor mye tid i uka tillbringer du i forumet? Jeg bruker ca 20 min daglig! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 20 timer om dagen .... 24 nå på TG (seriøst .. ca 3 timer) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 6-8 timer i snitt kanskje? Lenke til kommentar
mbst Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Har variert en del. Men for rundt et par måneder siden innså jeg at det stort sett bare var tull å sitte her og lese poster uten mål og mening time etter time (vel, som regel ikke så lenge). Så nå er jeg kanskje innom en liten tur et par ganger i uka, maks. Det er vel kanskje snakk om rundt 20-30 minutter per besøk. Hender at jeg skriver et innlegg helt ferdig, pent og pyntelig, kontroll-leser det et par ganger, beveger musepekeren mot OK-knappen, for så å tenke "hva f.. - Hva godt får jeg ut av dette?" for så å lukke vinduet. Innlegget går selvsagt ut i det tomme intet. Da blir jeg litt irritert på at jeg nettopp satt og kastet bort tid på ingenting. "Problemet" med dette forumet er at mens nettavisene og andre nettsider ikke akkurat oppdateres kontinuerlig døgnet rundt, er det jo aktivitet her til alle døgnets tider. Det sier seg selv at forumet kan virke ganske forlokkende. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Jeg bruker for mye tid. Lettere og morsomere å kope her enn å gjøre lekser, og slik blir det når en har ADSL. Sitter nok gj.snitt 4-6 timer hver dag... Lenke til kommentar
uranus Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Sitter en time daglig tenker jeg.. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Hender at jeg skriver et innlegg helt ferdig, pent og pyntelig, kontroll-leser det et par ganger, beveger musepekeren mot OK-knappen, for så å tenke "hva f.. - Hva godt får jeg ut av dette?" for så å lukke vinduet. Innlegget går selvsagt ut i det tomme intet. Stemmer! Gjør ofte det jeg også. Ca 10-15 min til dagen bruker jeg. Før (2 år siden ++) kunne jeg sitte og lese i timer, og sluke i meg nyttig og saklig informasjon fra Hondaen og de andre skilla gutta. Men nå bare blir jeg forbanna over poster som "hva er yndlings ... din". Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Veeeeldig varierende... Men når jeg er på jobb så er det alt fra 2 - 7 timer, ellers så svipper jeg innom og kaster inn en spydig kommentar og går igjen... Lenke til kommentar
Gef Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Varierer fra 1-3timer, av og til oppi 6-7timer Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Kutta endel ned nå, er vel maks en halvtime nå for tiden. Er faktisk dager hvor jeg ikke er inne Lenke til kommentar
SoW Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Har nettopp registrert meg.. Varierer kanskje fra 1-4timer.. Sitter med et modem(V90), og laster masse anna dritt (musikk++++) Så jeg kan si d går trææægt.. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Vel, sitter foran pcen fra jeg våkner til jeg legger meg, med unntak når jeg trener.. Så blir en del timer hver dag. Lenke til kommentar
Odden Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 definitivt altfor lang tid Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 til sammen 20 min på en fridag kanskje.. på en skoledag er det vel mange timer Lenke til kommentar
uranus Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Har nettopp registrert meg..Varierer kanskje fra 1-4timer.. Sitter med et modem(V90), og laster masse anna dritt (musikk++++) Så jeg kan si d går trææægt.. Hvis du skal sitte 1-4 timer daglig på forumet, så blir det mye billigere etterhvert å ha adsl vettu. Jeg sitter som jeg sa istad opp til 1-2 timer daglig. Lenke til kommentar
|DevilBoy| Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 3-4 timer tenker jeg jeg er ny dah Lenke til kommentar
lperik Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 jeg er ny dah Merker dette, først tar du avataren til DiMiles, og nå har du begynt me samme avatar som Sargant Fire.. Hvorfor ikke finne deg en egen? Lage en selv feks.. så slipper du alt dette maset? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå