Gå til innhold

Februarfest 2009 - Litium

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Såfremt du har ventet til etter stengetid, så har dette blitt en billig uke ;)

Synes brillefin er et av de bedre denne uken.

Tom

God idé med den windowshopper ja, og Brillefin var jo spesielt fin..

RandiA

Takker :). Glad folk likte det, var selv litt usikker på om det nådde opp.

-----

Vindusshopper 21. februar

Breitling

post-158466-1235257616_thumb.jpg[

Ble mest bare bilder på måfå i dag grunnet nedtrykkende vær og ting å drasse på. allikevel slet jeg med å velge mellom noen overraskende brukbare bilder. Jeg må innrømme at jeg ikke er helt sikker på hva som var utstilt her, men butikken er visstnok en klokkesjappe. Bakgrunnen var lysere i virkeligheten enn på fotoet, men jeg likte stemninga det ga.

Glad uka nå er omme, jeg følte meg litt dum der jeg stod og fotograferte tilfeldige butikkvinduer :blush:

Lenke til kommentar

Så siste bildet viser en tom utstilling? Det tenkte jeg ikke over. Trodde de blokkene var selve utstillingen.

Når jeg ser tilbake på uka, så gikk det egentlig ikke så verst. Ikke alt ble like bra, men det ble noen blinkskudd denne gangen. Artig å prøve å se litt annerledes på vindusutstillingene. Takk for tipset angående polariseringsfilter, sikkert noe å tenke på dersom de finnes i størrelser tilpasset kompaktkameraer.

------

Så, siste uke, siste tema:

LEGO, 22. februar

Cabriolet

post-158466-1235493223_thumb.jpg

Fikk en dårlig start på uka, med hodepine og lite tiltakslyst, men fikk tatt dette før det slo inn for alvor. Den var heldigvis ferdigbygget.

Skal se om jeg får til et bilde fra i dag også, det kommer an på om jeg får bygd det ferdig i tide. Jeg har ikke spesielt mye ferdigbygd fra før av.

Lenke til kommentar
LEGO, 24. februar

Vindusshopper

Denne var genial :)

Tom

Helt enig. Genial.

La meg melde meg på i hyllesten! Veldig godt tenkt og gjennomført!

Synes du har mange fine bilder her jeg. Det er søren ikke lett dette her, men det er trolig derfor de kaller det en utfordring...

Angående polariseringsfilter, det kan nok være vanskelig å få tak i til kompaktkamera, uansett tar det 1-2 blendertrinn lys, så det er vanskelig nå i mørketida.

Lenke til kommentar

Så greide jeg ikke siste uke heller, beklager til de som ventet seg en skikkelig avslutning, spesielt meg selv. Lite motivasjon og idétørke må nok ta skylda for det. Om ikke annet var de tre bildene jeg fikk til ikke så verst.

En ting har jeg i hvertfall lært til neste utfordring: tenk bedre igjennom valg av emne. Jeg meldte meg på i hui og hast et par dager før fristen gikk ut og brukte for lite tid til å tenke gjennom hva som kunne være tema. I stedet tok jeg det første og beste jeg kom på. Nå var jeg riktignok heldig med 3. uke der det ikke var spesiell mangel på gode motiv.

Flere dager har vært en prøvelse å komme seg opp av kontorstolen og faktisk ta noen bilder i stedet for bare å la det gli ut. Dette har vært min første langtidsfotoutfordring så jeg er imponert over at jeg fikk tatt det jeg fikk tatt.

Takk for utfordringen, tusen takk til alle som kommenterte, enten det var kompliment eller kritikk og bedre lykke neste gang, Litium :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...