Minus Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Dette skriver høgskolen i hjembyen min om økonomi og administrasjon (bachelor) "Dersom du ønsker en solid økonomisk og administrativ grunnutdanning med et bredt spekter av jobbmuligheter, bør du velge økonomi og administrasjonsstudiet. Du får en god oversikt over de fleste oppgaver du møter i administrative stillinger i arbeidslivet. Med de ulike spesialiseringsretningene i det tredje studieåret vil du kunne skreddersy utdanningen slik du selv ønsker det. " Men jeg lurer på hvordan hverdagene til studentene er. Er ikke lenge til jeg er ferdig på VGS, og aner ikke hva jeg skal gjøre til neste høst. Kanskje noen her inne studerer økonomi og kan fortelle litt? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Først og fremst vil jeg vite hvordan hverdagene til studente er. Hvordan dagene på en høgskole er lagt opp, og om man får tid til å jobbe ved siden av studiene. Egentlig er det litt vanskelig å definere hva jeg vil vite. Vil gjerne vite alt som er å vite angående studiet. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Måtte le når jeg leste det der. Dersom du ønsker en solid økonomisk og administrativ grunnutdanning*, bør du velge økonomi og administrasjonsstudiet. No shit, sherlock? *fjernet leddsetning for å gjøre ironien tydeligere Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Herrbrun, mr. wannabe smartass som sitter oppe på olavsvern. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Dette hjelper da ikke meg i min veg til utdannelse.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå