Nidaroo Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg lurer på om det finnes et program på internett som setter størrelse på et bilde? Hvis jeg har et bilde som feks. er 500 x 500. Også ønsker jeg få det til 200 x 200.. Går det ant? Også sånn at jeg kan lagre bildet? Er helt fersk på dette, så noe avansert program er ikke vits for mæ ^^ Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Du skal rett og slett skalere et bilde? Skal bildet være en del av en webside, eller ønsker du at programmet skal finnes på internett? Uansett, å endre den fysiske størrelsen på et bilde er enkelt, alle bildebehandlingsprogrammer kan det. Slike programmer følger med når man kjøper digitalkameraer, man kan kjøpe Photoshop og Imageready fra Adobe eller mange andre, og man kan laste ned gratisprogrammer som Gimp. Og du kan gjøre det i Paint, som følger med Windows (dersom det er Windows du bruker). Endret 1. februar 2009 av Svinks Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 http://scaleyourimage.com/ ? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Glemte dette, men må bare si tusen takk! (: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå