lknight Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 ok.. hva er forskjellen på 4870x1 og GTX 280 da..? er de like bra, kanskje..? sukk. skjermkortet er utsolgt allerede Lenke til kommentar
SVD Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 De har veldig lik ytelse, gtx 280 er som regel litt bedre men ikke veldig mye. men du kan ikke sette 2 gtx 280 på ditt hovedkort, to 4870 1gb i crossfire har en mye bedre ytelse bare for og få nevt det også. Lenke til kommentar
lknight Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 blir nok å gå for 4870x1, enten det er Sapphire eller andre modeller... bestemt meg for det nå. det er altså 1GB med minne eg skal gå for, ikke 512mb, sant? takker så meget for all hjelpen! Lenke til kommentar
lknight Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 eg kjem nok til å oppgradere skjermen min etterhvert, men eg lurer på om ikke eg skal spare litt penger å heller gå for f.eks HIS Radeon 4870x1 512mb istedenfor Sapphire sin?? eg kjem uansett ikke til å spille på særlig høy oppløsning på en god stund da skjermen min ikkje klarer det.. kanskje 1200x768 er maks... skal dessuten ikkje spille noe hardcore samt yte MAKS i alle spill. så... da passer det vel at eg går for en 512mb istedenfor 1gb, sant? har lest at HIS sin er god nok med tanke på ytelse samt standard kjølevifte... eller er det en annen variant enn HIS som anbefales, kanskje?? men ja, pengboka bestemmer her... men ja, 4870 har jeg iallefall lyst på... ikke 4850... noen forslag?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå