Gå til innhold

Anbefaling av sjermkort !

Skreeth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spar pengene eller kjøp et pent brukt geforce 4200 ti med 128mb ram.

Egentlig ganske teit å kjøpe grafikkort akkurat nå før flere lanseringer av kort fra forskjellige produsenter... :woot:

Vips en dag etter du har kjøpt deg det beste av det beste innen skjermkort så er prisen halvert og det nye kortet på samme pris som det du nettop kjøpte og med dobelt så mye eyecandy og ytelse... :roll:

Jeg vet at man ikke kan vente evig med å kjøpe skjermkort, men det går an å vente litt til nye modeller blir lansert.

Men som sagt har du pengene og psyken så løp og kjøp... :shrug:

Lenke til kommentar
Egentlig ganske teit å kjøpe grafikkort akkurat nå før flere lanseringer av kort fra forskjellige produsenter... :woot:  

Slik vil det alltid være. Hvis man alltid skal vente på noe nytt som kommer i databransjen, så får man aldri handlet noe. Vi skal heller være glad for at det kommer ut noe nytt og bedre enn å "sutre" over innkjøpet for et halvt år siden.

Det som lønner seg aller minst er å kjøpe de dyreste komponentene, kjøp heller noen som koster halvparten eller mindre.

Lenke til kommentar

Det er nettop det som er poenget.

Men alikevell du kjøper ikke ny ferrari til 2 millioner når du kan få den dagen etter til 1 million.

Uansett så er det snakk om å vente toppen 2 måneder før man kjøper et kort, og et geforce 2 kort er absolutt ikke utdatert akkurat nå, bare sinnsykt tregt med di siste spillene...

Jeg har en normal pc (xp 2000, 512 2700ram, geforce 4200 ti 128) og jeg klarer meg fint med den. Løper ikke og kjøper det siste innen grafikkort og har et utrolig bra argument for det:

Når jeg først kjøper et kort så er det faktisk sånn at det er behov for det på grunn av at spillene har begynt å bruke di nye finessene som kortet kom med for 1 år siden. Å være på jakt etter 20 nye fps i et spill som allerede har over 100 er egentlig verdiløst for meg.

Ok , men la oss si det sånn at du er lykkelig med å kjøpe det aller siste innen skjermkort så er det greit for meg, du har faktisk testa ut kortet og gjort det mulig at det kommer ut en revidert versjon som er bedre en den som ble lansert når det kom ut :D

Lenke til kommentar
Har veldig lyst på et nytt sjermkort siden mitt gamle gf2 MX ekke mye tess i lenger og jeg luer på vilket sjermkort dere vil annbefale til rungt 1000-2000 helst nærmere 1000 grensen siden lommeboken er ganske lett :roll:

Kjøp et demokort på komplett hvor du kan få et bra et til ca. 1000kr eks ti 4200

Lenke til kommentar
Har veldig lyst på et nytt sjermkort siden mitt gamle gf2 MX ekke mye tess i lenger og jeg luer på vilket sjermkort dere vil annbefale til rungt 1000-2000 helst nærmere 1000 grensen siden lommeboken er ganske lett :roll:

Kjøp et demokort på komplett hvor du kan få et bra et til ca. 1000kr eks ti 4200

Anbefaler ikke detta, bestilte 4400 og 4600 en gang i desember, ingen av dem virka :evil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...