roellis Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Handlevogna Jeg vurderer å byttte ut StealthXstreamen med en Corsair VX 450W, for jeg vil ikke ikke gå på smellen med ødelagt viftestyring. Holder det med 450W? Eller trenger jeg VX 550W? Kabinett: Antec Three Hundred Hovedkort: Asus P5Q Pro Skjermkort: HIS Radeon HD 4850 CPU: Intel Core 2 Duo E8400 RAM: OCZ Gold XTC 4096 MB DDR2 PC6400 PSU: OCZ StealthXStream 600 Watt Harddisk: Samsung Spinpoint F1 750 GB Tar gjerne imot kommentarer på resten og. Endret 3. februar 2009 av roellis Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 dette er veldig bra men om prisen er ganske lik hadde jeg bytta psu til en corsair 550w... Lenke til kommentar
roellis Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 dette er veldig bra men om prisen er ganske lik hadde jeg bytta psu til en corsair 550w... jo takk, er litt skeptisk til OCZ PSU'n, derfor jeg endret poenget med tråden. Jeg er ganske fornøyd med resten. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ville vertfall tatt litt mer enn 450W strømforsyning. Ta 550W eller høyere. Corsair strømforsyningene synest vertfall jeg er meget gode. De har en 620W(https://prisguiden.no/product.php?productId=48089) som har meget gode kommentarer fra brukere. Tror den har en del funksjoner når det gjelder overspenning og slike ting. Men de selger og en som er 550W som er mye billigere=) Lenke til kommentar
plaank Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg kjører så godt som identisk oppsett på en CoolerMaster 500W, uten problemer. Dette burde gå fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå