Gå til innhold

Trenger hjelp med å finne nytt 360 spill

n4w

Anbefalte innlegg

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes du har fått deg en god liste:D

Kan godt slenge på Lost Odyssey også:)

Bioshock er også virkelig noe å annbefale.

Når det gjelder GTA IV, så synes ikke jeg at telefonen ødela i det hele tatt. Verdt å nevne at jeg ikke har spilt GTA før firern, men for meg var det et kjempespill.

Så at du ikke ville ha Fifa, men hvis du liker fotball, må jeg bare annbefale PES 09.

Kanskje ikke så rikt på moduser som det Fifa er, men imo morsomere på selve banen.

Dette gjør det kanskje til et bedre 2-player spill også(når du har en kompis på besøk, etc)

Lenke til kommentar
Synes du har fått deg en god liste:D

Kan godt slenge på Lost Odyssey også:)

Bioshock er også virkelig noe å annbefale.

Når det gjelder GTA IV, så synes ikke jeg at telefonen ødela i det hele tatt. Verdt å nevne at jeg ikke har spilt GTA før firern, men for meg var det et kjempespill.

Så at du ikke ville ha Fifa, men hvis du liker fotball, må jeg bare annbefale PES 09.

Kanskje ikke så rikt på moduser som det Fifa er, men imo morsomere på selve banen.

Dette gjør det kanskje til et bedre 2-player spill også(når du har en kompis på besøk, etc)

Viste jeg glemte noen på lista :p

Får se litt når det gjelder GTA, holder den lavt på lista foreløpig. Skal prøve det snart.

Sant det du sier om Fifa/PES, men da blir det bare for å kjøpe det til to player. Syntes ikke det er fult så gøy med en player på sånne fotball spill.

Sikkert greit å spille gjennom med yndlingslaget i noen sesonger, men så blir det fort kjedelig siden du gjør det samme hele tiden.

Oppdatert liste:

1. Oblivion

2. GeoW 1 & 2

3. Mass Effect

4. Crackdown

5. Lost Odyssey

6. Mirrors Edge

7. Call of Duty World at War

8. Battlefield Bad Company

9. Fifa/PES

10. GTA IV

11. Dead Rising

Har hørt at Dead Rising er fett, men siden ingen sa noe om det holder jeg det lavt :p

Lenke til kommentar

Dead Rising er veldig gøy, men du må belage deg på å spille gjennom det en fire, fem ganger. Jeg er på fjerde nå, etter at første så klarte jeg ikke siste boss, andre glemte jeg et viktig scoop og på tredje så reddet jeg bare folk.

Nå skal jeg klare alle scoopene.

Lenke til kommentar

Har selv Dead Rising, men har ikke spilt det så mye enda.

Jeg synes save-moden er utrolig irriterende. Den hever vanskelighetsgraden, men ofte så må man ta samtlige oppdrag om igjen, fordi man glemte å løpe til en dass for å lagre mellom oppdragene.

Samtidig så er de overlevende du skal få ut av senteret til tider ufattelig klønete av seg.

Når det er sagt, så er det forstatt et utrolig morsomt spill. Går aldri lei av å raspe opp zombier med gressklipper og det som værre er. Du får det nok til en billig penge også, jeg kjøpte det brukt på Gamestop for 169.

Når det gjelder FIfa/PES, så kan du kanskje kjøpe 08 versjonen? PES 08 har blitt hetsa for å være det dårligste PES-spilelt i serien, men det vil ikke si det er direkte dårlig fordi det er dårligere. Alltid morsomt 2 player:D

Kan jeg spørre hvor du har tenkt å kjøpe alle spillene?

Kan hvertfal annbefale play-asia.com som setter halv pris på pakken hvis du sender mail(så du slipper unna tollen), og play.com har ofte gode tilbud:)

Lenke til kommentar

For dead rising blir jo som L4D bare i tredjeperson?

Også er det mye flere zombier der :p

@jente_12 Det blir enten et online kjøp ellers så kjøper jeg det på GAME, de har ofte bra tilbud på spill, har sett spill som Oblivion, GeoW 1 & 2, Mass Effect og Bad Company til under 200 lappen.

Endret av n4w
Lenke til kommentar
1. Oblivion

2. GeoW 1 & 2 (gode spill, spesielt coop)

3. Mass Effect (støtter denne, sinnsykt bra!)

4. Crackdown (tung i starten, men utrolig bra)

5. Mirrors Edge

6. Call of Duty World at War (Om du ikke har Modern Warfare(cod4), så ville jeg heller kjøpt det)

7. Battlefield Bad Company (personlig likte jeg ikke dette. COD: Modern Warfare er mye bedre)

8. GTA IV (Ser du har SR2, og jeg mener GTA IV er et mye dårligere spill i forhold)

9. Dead Rising

Jeg ville bare kommentere lista di litt. Jeg har nevnt COD: Modern Warfare et par ganger, og ville bare anbefale deg å prøve det før de andre fps/skytespilla. Singleplayer delen er veldig kort, men den er utrolig bra! Mens multiplayer delen er helt fantastisk. (Var ikke fan av MP fps på konsoll før jeg prøvde COD4)

Lenke til kommentar
Jeg ville bare kommentere lista di litt. Jeg har nevnt COD: Modern Warfare et par ganger, og ville bare anbefale deg å prøve det før de andre fps/skytespilla. Singleplayer delen er veldig kort, men den er utrolig bra! Mens multiplayer delen er helt fantastisk. (Var ikke fan av MP fps på konsoll før jeg prøvde COD4)

Jeg har COD MW, så klart. Det er jo et av de råeste FPS spilla noen sinne.

Og må si meg enig, singelplayer delen kunne vært lengre, feks byttet ut delen hvor du satt i flyet til at du kom ned på bakken istedet.

OG multiplayer delen er jo fett det også. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...