n4w Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Jeg har nå kjørt gjennom de xbox spill jeg har og er på jakt etter noen nye. Så jeg lurte på om noen har noe forslag til meg? Er ikke helt fan av konsol fps, men det funker det også. Noe jeg har litt lyst på er Battlefield Bad Company eller CoD World at War. Også kikket litt på Gears of War serien, men vet ikke helt hvordan det er. Noen som veit om disse spillene er holdbare? Ellers kunne jeg sett for meg noe RPG, som Fable II eller noe. Er litt usiker på hvilke andre spill som kunne gått med under her, men kom gjerne med forslag. Bil/Sport spill er ikke noe for meg, morsomt i en halvtime også legges det på hylla. Men kom gjerne med forslag innen denne sjangeren også. Hvis dere har noen spill dere syntes var veldig bra, så nevn dem gjerne her. Takk for svar. Endret 1. februar 2009 av n4w Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Oblivion er et stooort RPG. Jeg har såvidt begynt, og er fornøyd sålangt. Fåes også for en billig penge (GOTY-edition med 2 expansion packs for 199 på Platekompaniet). Litt gammelt, men veldig bra. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Har prøvd meg på Oblivion på PC, samme folka som lagde Fallout 3 (som var helt suverent ) Så ja, det er en kjempe ide. Den skal føres opp på listen over spill jeg vil ha. Lenke til kommentar
EivindEid Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Kjøp FIFA 09, jeg blir ikke lei det spillet. Jeg så du sa du ikke ville ha noen sportsspill, men FIFA er virkelig noe for seg selv. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Nåja, har spilt Fifa 09 opptill flere ganger, men klarer alikevel ikke like det. Helt greit, og det er underholdene i lengden. Men bare hvis man spiller to player. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Anbefaler Halo 3 og Oblivion på det sterkeste! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Hva med spill som GTA IV, COD World at War eller Gears Of War 1 og 2? Hvordan er de? Har også tenkt litt på spill som Dead Rising, Mass Effect, Crackdown og Bioshock. Noen som har prøvd noen av disse? Endret 1. februar 2009 av n4w Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg moret meg i nesten 10 timer med COD:WAW-demoen, men det ble aldri til at jeg kjøpte det. Kjøpte 4'ern istedenfor. Både COD4 og COD:WAW er vel ganske "sikre" kjøp. Det forutsetter at du har Live Gold, da. Hovedtyngden i de to spillene er jo i multiplayer. GTA:IV er det vel ganske delte meninger om. Mange elsker det, mange hater det. Jeg ligger i sistnevnte gruppe. Det var helt fantastisk de første 10-15 timene, men etterhvert blir man (hvertfall jeg) så sykt lei av at vennene dine ringer deg opp hele tida og spør om hjelp til ditt og datt. Hvert 10. minutt får du en telefon. Telefonen ødelegger spillet. Hvis du likte San Andreas vil jeg heller anbefale Saint's Row 1 og 2. Jeg har ingen erfaring med GEOW eller GEOW2. Jeg vil trekke frem et spill til, Mirrors Edge. Dette er litt som GTA IV. Både elsket og hatet. Mange syns det er altfor repeterende og altfor lite frihet i det. Jeg syns det var fantastisk gøy, og har spilt gjennom 2 ganger (more to come). Test ut demoen på Marketplace. Lenke til kommentar
Sebgun Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hva med spill som GTA IV, COD World at War eller Gears Of War 1 og 2?Hvordan er de? Har også tenkt litt på spill som Dead Rising, Mass Effect, Crackdown og Bioshock. Noen som har prøvd noen av disse? Har bare spilt to av dem, men jeg anbefaler både Gears of War 2 og Crackdown på det sterkeste. Sistnevnte er litt gammelt, men allikevel knallbra. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Har Saints Row 2, det spillet bare elsket jeg fra starten av, jeg blir aldri lei av å stjele et fly og hoppe i fallskjerm naken midt i byen. Har hørt mye dårlig snakk om denne telefonen i GTA ja, derfor jeg styrer unna det tror jeg. Du må vel kanskje være fanboy for å like det spillet? San Andreas og Vice City var kult, men GTA er oppbrukt. Akkurat som Halo. Mirrors Edge har jeg hørt mye variert om ja, en venn av meg prøvde det og syntes det var tøft, en del tenking, en del action og mye morro. Et spill jeg kunne likt. Skal ta å teste demoen nå. Har bare spilt to av dem, men jeg anbefaler både Gears of War 2 og Crackdown på det sterkeste. Sistnevnte er litt gammelt, men allikevel knallbra. Er det Bioshock du tenker på? Er ikke det bare to eller tre år gammelt da? Endret 1. februar 2009 av n4w Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Fable 2 er kult synes jeg. Hvis du liker lange rpg's så kan du jo sjekke ut Lost Odysset. Det er jo fixed story, imt Oblivion, men kult fordet om. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Men ingen som har noe å si om Dead Rising, Mass Effect eller Bad Company? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hva med spill som GTA IV, COD World at War eller Gears Of War 1 og 2?Hvordan er de? Har også tenkt litt på spill som Dead Rising, Mass Effect, Crackdown og Bioshock. Noen som har prøvd noen av disse? Crackdown anbefaler jeg sterkt! Har hatt det kjempemorsomt med det spillet! Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Trenger så absolutt ikke være fanboy for å like GTA IV. Av de 14 spillene jeg har/har hatt er GTA blant de titlene jeg har brukt mest tid på. Koster kun £18 inkludert frakt fra Play.com -> klikk Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Men ingen som har noe å si om Dead Rising, Mass Effect eller Bad Company? kan si noe om bad company jeg synes at sp delen er ikke noe bra :S det er veldig kort synes jeg men mp er bra så det er greit spill synes jeg. Lenke til kommentar
sidesprang Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Men ingen som har noe å si om Dead Rising, Mass Effect eller Bad Company? Mass Effect har en sykt bra historie. absolutt verdt og spille. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Ok, nå har jeg fått et innblikk i hva jeg kan kjøpe, setter opp en liste hvis folk har lyst til å se hva som kommer først på handlelisten 1. Oblivion 2. GeoW 1 & 2 3. Mass Effect 4. Crackdown 5. Mirrors Edge 6. Call of Duty World at War 7. Battlefield Bad Company 8. GTA IV 9. Dead Rising Det skulle være alle. Jøss, vi burde lagd en tråd hvor folk kunne legge inn sånne forespørsler som dette, fikk jo kjempe respons her. Takk for hjelp! Endret 1. februar 2009 av n4w Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Plukk gjerne med deg Bioshock hvis du har sans for singleplayer skytespill med fantastisk stemning Liker du turnbased rpg med episke historier så er Lost Odyssey og Blue Dragon sikre kort! Endret 1. februar 2009 av Mr_Spock Lenke til kommentar
Zevs31 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 *Halo 3 *Fallout 3 *GTA 4 Lenke til kommentar
n4w Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Fallout 3 har jeg til PC, så den gidder jeg ikke GTA står alt på listen og angående Halo, så har jeg egentlig bare likt to player delen i toern. Aldri hatt sansen for halo i det hele tatt. Edit: Ja tror det var en annen her som nevnet Lost Odyssey. Hva er dette for et slags spill? Og går Blue Dragon ut på det samme? Endret 1. februar 2009 av n4w Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå