archongamer Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Har sendt inn min Tatung 42" til reperasjon da den slet noe voldsomt med såkalt image resistance. Dette virker på mange måter som innbrenning hos Plasma, og stillestående objekter i bildet følger gjerne med når man endrer kanal osv. Fikk i går en mail fra Anovo om at tven nå var kontrollert og det er bestillt deler til tven. Men på siden står det at siden de ikke har erfaringer med produsenten kan de ikke beregne ventetid. Så utålmodig som jeg er lurer jeg da kanskje på om noen her inne har erfaringer? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg hadde tatt kontakt med servicesenteret du leverte inn på å hørt hvor lang tid det cirka tar å få bestilt deler. Standard er vel 1 ukes tid, men det varierer veldig ettersom hvor lageret for deler er. Men er nok 1 uke++. (Kundesenteret vet nok sånn cirka hva vanlig tid er) Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Siden det er Anovo som er Tatungs servicepartner og de sier at de ikke har erfaring med hvor lang tid det tar å få delene, kan det tyde på at de ikke tidligere har hatt denne reparasjonen tidligere? Og da er kanskje dette et tegn på at feilprosenten på disse TV-ene er lav? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Siden det er Anovo som er Tatungs servicepartner og de sier at de ikke har erfaring med hvor lang tid det tar å få delene, kan det tyde på at de ikke tidligere har hatt denne reparasjonen tidligere? Og da er kanskje dette et tegn på at feilprosenten på disse TV-ene er lav? Jepp er planen det, men som utålmodig forumrotte tok jeg like godt å prøvde lykken her inne også. Skal ringe Anovo i morgen å høre, men alltid artig å få med andres erfaringer også. Når jeg snakket med han reperatøren på telefon før tven ble sendt inn hadde han aldri hørt om lignende problem, så kan nok være sjeldent ja. Tatung har vel hatt en del problem med en lyd som kom da den stod med strøm i, men ut fra hvordan jeg forstod det var dette noe de fikset ved å dra dit tven stod, og ikke hentet den inn på verksted. Glad Tatung har hente/leveringsavtale med Anovo så man slipper å sende droget inn med posten o.l, men spent på hvor lang tid det vil ta å få sendt riktig deler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå