RandiA Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Uff, er dere ikke ferdig med den der snøen enda..... RandiA Lenke til kommentar
Litium Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Alltid artig med nedsnedde ting, så lenge det ikke er dine egne Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Her må vi nok leve med snøen noen uker til. I verste fall til over påske. I dag var planen å teste ut GorillaPod sammen med Olympus E-420. Det fungerte det, men da motivet var undertegnede i sofaen, endte jeg opp med ca 20 bilder som ikke er egnet til publisering. Heldigvis hadde jeg med meg Olympusen på jobben idag og fikk foreviget det vakre NetCom-bygget i ettermiddagsolen. 27. Solen skinner på NetCom. 1/400s, f/5.6, 25mm, ISO 100 Utstyr - prøv å gjett Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 28. ET - phone home. 1/60s, f/4, 25mm, ISO 100 Olympus E-420 + 25mm f/2.8 Desverre måtte jeg trå til med blits da jeg ikke hadde med stativ ... Uansett, takk for en utfordrende måned. Tom Lenke til kommentar
kaian Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Vanskelig å ungå blits i sånne mørke kroker. Vil takke for initativ og inspirasjon, det her var artig og mer krevende enn jeg så for meg. God tur til østen! :o) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Vil takke for initativ og inspirasjon, det her var artig og mer krevende enn jeg så for meg. God tur til østen! :o)Slutter meg til...disse utfordringene er et lite "puff" til å lufte kameraet litt, og lærerikt også. (Når jeg går tilbake til de første utfordringene jeg var med på, kan jeg jo faktisk se at jeg har hatt noe fremgang ). Takker Tom for initiativ og engasjement, og håper han fortsetter i samme trend.... ønsker han en fin ferie...han er vel av gårde allerede.(Skal bli morsomt å se fotofangsten hans etter turen) RandiA Lenke til kommentar
chrissn Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Gratulerer med vel overstått februarfest. Som vanlig fullfører du med glans Mange bra bilder denne måneden chrissn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå