Gå til innhold

Februarfest 2009 - tomsi42


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ehem, jeg synes å skue mer enn kaffe på det bildet der. Det er vel ikke slik dere holder på på jobben?

Champagnen ble kverket i går ettermiddag før vi dro på byen. Det var siste dagen for en av kollegaene og det var igjen en flaske etter julebordet så vi syntes at den kunne vi tømme ...

 

edit: De andre flaskene er diverse tilsetninger man kan ha i kaffen. Desverre alkoholfrie ...

 

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Da starter vi den siste uken. Jeg har byttet tema til "Forberedelser til ferien" da jeg drar på ferie om en uke ...

 

22. Klargjøring av laptopen.

 

post-126935-1235334316_thumb.jpg

1/30s, f/2.8, 25mm, ISO 100

 

Oly E-420 + 25mm f/2.8

 

Ikke verdens mest spennende motiv, snarere tvert imot. Men jeg fikk ihvertfall lekt meg litt med layers og selctions i PS Elements.

 

Tom

Lenke til kommentar

23. Silkeføre.

 

Ettersom ukens tema er forberedelser til ferien, så brukte jeg dagens foto-tur til å friske opp vidvinkel-kunnskapene. Så da ble det å komme seg ut og ta diverse landskapsbilder med 10-22mm-en.

 

post-126935-1235409907_thumb.jpg

1/1250s, f/7.1, 10mm, ISO 200

 

EOS 30D + EF-S 10-22mm f/3.5-4.5

 

 

Objektivet leverer også i motsatte ende av skalaen, her en variasjon av tema tatt ved 22mm

post-126935-1235409966_thumb.jpg

1/2000s, f/7.1, 22mm, ISO 200

 

 

 

Tom

Lenke til kommentar
Ikke gæærnt det der. Nesten for skarpt :-). Bortsett fra grønnskjæret var portrettet absolutt brukbart. Sjefen for mikrobryggeriet?

Jeg sa at dere skulle ignorere fargene :p Med den laptopen jeg sitter på nå, så blir det ikke helt bra. Så det får jeg fikse når jeg får tilbake den egentlige laptipen min.

 

Og det er sjefen for Microbryggeriet, ja.

 

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...