flaffy88 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) ASUS p5q-pro Intel core 2 q8200 2,33ghz mushkin xp2 8500 2x2 gb voltage 2,0-2,1 msi 3870 OC edition chiftech turbo series 750watt vista ultimate 64x sp1 Når jeg spiller krevende spill og noen ganger når jeg ser på film, så får jeg bølger over skjermen, og noen gangen så blir skjermen svart, etter at jeg har spilt en stund, men etterhvert så kommer bildet tilbake men noen ganger må jeg bare restarte pcen. kjører ram brikkene på 2,0 volt når jeg kjørte dem på 2,1 volt før, da var ting værre enn nå, og har kjørt memtest uten feil. Noen som har råd til hva som kan være galt? Endret 1. februar 2009 av flaffy88 Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Hvis det er dette minnet http://www.mushkin.com/doc/products/memory_detail.asp?id=556 du har, så skal det ha 2.3V og ikke 2.1V. En annen ting er at den minneprodusenten er ikke listet som kompatibelt minne for hovedkortet ditt. Mulig jeg tar feil der da. Regner med at du har siste versjon av drivere for skjermkort installert. Endret 1. februar 2009 av Chavalito Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå