tomsi42 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Sol, hvilken sol? Sorry, men fant ikke på noen bedre tittel i farta ... 1/320s, f/5.6, 25mm, ISO 100 (Olympus E-420 + 25mm f/2.8) Tom Lenke til kommentar
# offline Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Tom, har du nettopp fått lappen for lift? Morsomt bilde. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Morsomme leker for gutter ja..... :!: Fra spøk til alvor...det var da et glimrende motiv, og fint komponert, skikkelig fotokunst det der RandiA PS. Hva har du gjort i etterkant, bakgrunnen? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg har ikke gjort noe spesiellt med bakgrunnen - det er grått skydekke. Disse liftene står slik til at jeg ikke fikk med noe annet enn himmelen Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg har ikke gjort noe spesiellt med bakgrunnen - det er grått skydekke. Disse liftene står slik til at jeg ikke fikk med noe annet enn himmelen Tom Oi, det var da smart...du fikk de veldig frittstående på en jevn, "pen" bakgrunn da... RandiA Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Effektfullt dette her Tom. God utnyttelse av billedflaten. Faktisk fungerte det bra med den ensfargede grå bakgrunnen. Nesten så jeg sitter å venter på "Liftenes kamp". OT: Dette motivet likner i formen faktisk ganske mye på et bilde jeg selv har tenkt å legge ut i BK, selv om det er fundamentalt forskjellig. Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Stilig dette. En liftklase som vokser seg store og sterke. Har egentlig ikke så mye mer å si. Det meste er sagt fra før... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå